Beutyblogtopic XL

Syllogisme IQ-test Massa-style.

Stelling:
1: Alle mensen met kinderen zijn milieuvervuilers.
2: Sommige mensen met een opblaasjacuzzi hebben kinderen.

En dus…?
A: Geen van de mensen met een opblaasjacuzzi zonder kinderen is een milieuvervuiler.
B: Alle mensen die geen milieuvervuilers zijn wonen in een hol zonder water en elektriciteit.
C: Sommige mensen met een opblaasjacuzzi zijn milieuvervuilers.
D: Alle opblaasjacuzzi’s zijn sooooo fahn, ASMR, jeeej, foefion-ishy, squishy fancyschmancy burny.

Wat is het correcte antwoord?

44 likes

Was dat een medelijdende ‘Oh honey’? :stuck_out_tongue:

Oh ja absoluut, je hebt héél wat gemist.

1 like

Cynthia komt nu ook met een structuurjunkie planner. Met uiteraard tips en tricks van haar zelf, de plan koningin :roll_eyes::innocent:

Ja ben wel benieuwd hoe de binnenkant eruit ziet, maar er stond alleen een foto van de voorkant bij? Heb je toch niks aan

1 like

Jaa ik ook! Jammer he, begrijp ook niet dat ze het aankondigt terwijl ze zelf nog geen exemplaar heeft.

Ja gek indd. Niet dat ik m wil kopen, heb een jaar geleden de mascha planner gekocht en die vind ik echt kut, de vakjes om in de schrijven zijn veel te smal. Was wel benieuwd naar die van Cynthia dus

1 like

Ik vind het wel leuk! Ze heeft nu duidelijk een onderwerp gevonden waar ze met passie over kan schrijven en het ligt mooi in één lijn met haar werkboek en Masterclasses. Zo komt er wat meer structuur (haha) in haar blog!

1 like

Ik vind de planner er wel erg mooi uitzien! En nog over die keuken van de binnenkijker… c’est terrible

Altijd als de weekvlog van Martine is geweest doet Willemijn een plog in dezelfde week. En die zijn dan ook nog altijd super onboeiend. Ik krijg altijd zo’n gevoel dat ze altijd op 1 wil staan ofzo.

4 likes

Lukt haar ook nog want Willemijn heeft 57,5.000 volgers en Martine 44.000
Zo staat het op Instagram maar vind het best onduidelijk met die komma :thinking: neem aan dat het dan 57500 is en niet 575000? Anders is t verschil wel erg enorm groot :stuck_out_tongue:

Bij mij staat gewoon 57,5k.

Oh wat raar dat dat verschilt qua hoe ze het er neerzetten

Ja daar heb je wel gelijk in! En volgens mij loopt t ook wel aardig met die masterclasses.

1 like

Hehe ja, leuke aflevering van HIMYM :wink:

4 likes

Mijn Maschaplanner is straks vol en misschien koop ik dan wel die van Cynthia. :redface:

Of nog eens die van Mascha.

Dat kan op zich wel, alleen is het formaat tussen A4 en A5 in. Dus dan zou je hem wel op maat moeten snijden!

Meisje wat ben je veranderd kwa uiterlijk…

8 likes

images

Twins

22 likes

En dan die scheiding :roll_eyes: Zit ie eindelijk eens niet in het midden… Kan niet zeggen dat ik dit mooi vind.

1 like