Beutyblogtopic XL

Ze geeft als excuus voor de jacuzzi het feit dat ze geen kinderen heeft.

1 like

@Madam-Mikmak @Banananana oja klopt sorry, luisterde weer eens half naar dr gezwets.

1 like

Wauw massa is echt super goed in beargumenteren en ook zo logisch.

Wat zou trouwens dat aanbod zijn geweest van een campagne waarbij ze zich zat op te vreten omdat ze dr dollars zag wegvliegen? Ik denk zelf iets van bart.smit of intertoyz ofzo, omdat ze heeft over de doelgroep die ze wil bereiken (cool ppl like us) maar eigenlijk alleen maar kids bereikt.

Ik denk alleen dat het bereiken van een volwassen doelgroep met iets heel anders te maken heeft dan type campagnes alleen, misschien zou ze eens kunnen beginnen met eerlijk zijn en geen bagger argumenten waar ze over die jacuzzi weer over begon, of dat ze alleen nog voor belangrijke zaken het vliegtuig pakt.

Dit liedje komt bij me op plotseling

3 likes

Amen :raised_hands:

1 like

Oh come on ik word altijd zo moe van Mascha’s eeuwige praatjes over spondeals aannemen die bij haar/haar doelgroep passen. Moet ik altijd denken aan die fanta spon. Hoe vaak zien we Mascha fanta drinken??? Ohja, nooit. Maar die paar dagen per jaar was het ineens super fahn. Je kunt mij niet wijsmaken dat dat niet gewoon om een dik bedrag ging dat ze even binnen wilde slepen. Zelfde geldt voor reclame voor die mini karvan cevitam kopie die je dan in je tas mee kunt nemen. Prima als ze het voor het geld doet, maar stop dan met die schijnheilige praatjes zoals in de vlog van vandaag.

6 likes

Het valt me op dat het bij Mascha altijd in extremen moet. Een paar maanden geleden werd ze ook aangesproken op de kwaliteit van haar video’s en toen reageerde ze met het argument: “dan zou ik mijn video’s in een studio op moeten nemen met een hele crew om me heen”. Er zit nogal een wereld van verschil tussen een minimale cameraopstelling thuis en een hele studio met een crew.

Hetzelfde gebeurt nu ook. Zodra ze wordt aangesproken op de keuzes die ze maakt, is het argument dat ze “niet in een hol kan leven”. Het frustreert me zo erg dat er bij haar geen middenweg bestaat.

24 likes

Wat een lieve blogpost van Serena over haar eerste maand als moeder! Zo fijn om te lezen van iemand die zich eraan overgeeft en ervan geniet. Ik heb het idee dat mensen zo vaak geheimzinnig negatief doen over baby’s (van die trutten die bij alles zeggen ‘hehehe wacht maar’ tegen een vrouw die zwanger is en er zin in heeft), terwijl het natuurlijk voor iedereen anders is. Je leest er ook zo aan af hoe graag Serena kinderen wilde en hoe gewenst de baby is. Leuk om zoiets liefdevols te lezen.

22 likes

Hmm… ik heb ook geen kinderen en geen jacuzzi en ik ga ook niet 10x per jaar op reis. Ben echt een wereld verbeteraar.

Brb ben even 3 uur douchen en kilo’s vlees eten.

25 likes

Nu al woord van het jaar

19 likes

Hahaha, typisch gevalletje van iemand die zich finaal klem heeft geluld. Wat een dwaas…

Ik begrijp alleen niet dat ze als excuus aanhaalt dat ze geen kinderen heeft? Desperate…
Ze gaat nu toch ook afval (ver)spreiden zonder dat ze kinderen heeft? Ze eet toch ook vegan (eigenlijk vind ik haar meer een vegetariër) terwijl ze geen kinderen heeft? Pure brabbeltaal.

Anyway, conclusie van mn post; naar massa luisteren is soms gewoon mentaal pijnlijk

3 likes

Jaa :heart: hoewel er veel commentaar op was, zal de baby zeker geen liefde missen bij zijn familie. Ook fijn om eens een realistisch post-zwangerschap lichaam te zien (al ziet ze er nog steeds heel goed uit)

5 likes

Ja, Serena ziet er echt zo goed uit!

1 like

Die nieuwe binnenkijker van Cynthia. Het hele huis verbouwen maar waarom dan toch die keuken?!:confused:

1 like

Dat van Massa snap ik ook niet goed hoor. Ze hebben een jacuzzi gekocht, oké prima, super chill. Ik vind 't een beetje apart dat er dan allerlei andere dingen aangehaald moeten worden om dit goed te praten - je weet toch wat je koopt. Vooral omdat het onderwerp ‘kinderen’ natuurlijk al zo gevoelig ligt, wat ook echt vreselijk is!! Maar dan snap ik niet zo goed dat ze het zelf aanhaalt.

En ja qua spondeal, ik denk dat het inderdaad iets heel kinderlijks is. Snap goed dat ze er dan over twijfelt als ze er dus niet de doelgroep mee aanspreekt die ze wilt bereiken. Lijkt me soms best lastig om daar een balans tussen te vinden. Nou goed, misschien zien we 't binnenkort wel voorbij komen, haha.

Ik begreep ook niets van die keuken. Dacht eerst dat ie niet verbouwd was, maar het lijkt erop alsof er bewust voor gekozen is…

Yay, ik heb EINDELIJK dit nieuwe forum gevonden! Was even afwezig geweest en had maar half meegekregen wanneer het oude forum precies ging sluiten, dus ineens BOEM weg. Huilie. :cold_sweat:

Ik ben (was) O’Malley maar omdat deze nick hier niet toegestaan was, heet ik nu maar Sexy_Lama, een mens moet wat.

38 likes

Alpaca keurt goed

29 likes

Echt met geluk. Ik was wanhopig aan het googelen geslagen (miste het direct al om even hersenloos in het Beutyblogtopic rond te neuzen, heb nu pas echt gemerkt hoe serieus die guilty pleasure is!) en kwam terecht op Reddit, waar over een alternatief forum werd gesproken. Daar klikte ik op een link en dat bracht me hier.

Ik heb de laatste dagen van het Ellegirltalkforum gemist, was het algemeen bekend dat ‘we’ hier verder zouden gaan? Of verwachten jullie dat we veel leden kwijtraken door de switch?

2 likes

Oh honey…

27 likes

Er zijn twee fora opgericht, deze en womentalk. Ik switch tussen beide fora, ik zie wel waar ik blijf hangen. :slightly_smiling_face:

2 likes