Hahaha alle pakken omhoog! Suits in the air like you just don’t care
Hier vind ik Maacha weer heel anders. Heel rustig ofzo. Laatste keer dat ik een video van dr keek was een Japan vlog. Dus dit is een enorm contrast haha.
Maar ze wil wel graag 4/3 deel van haar maag vullen als ze niet heeft gegeten.
Heeft Massa soms 4 magen?
Dat bedoelde niet serieus meer als ik zou mn maag niet voor 100% vullen maar 200%. Allebei niet mogelijk maar ze zit dus liever propvol dan dat ze honger heeft haha.
Overigens, in die vlog waar massa met krek op een festival is heeft ze het erover dat zij daar zijn om de nieuwste trends te spotten. Ik kijk serieus nog liever rond in een bejaardentehuis om de fashion trends te spotten dan dat ik me die laat vertellen door dat duo.
Eerlijk, ik vind het wel tof om te zien hoe geïnteresseerd Mascha is in de vlog over het vasten / ramadan, leuk dat ze ook vragen stelt over het dragen van make-up.
Ik kijk nooit meer maar wilde dit wel even zien.
Zoeken naar dat stukje waar ze alle trends liet zien.
Gaan ze alleen vertellen!!! Wat ze zien!!
Iedereen loopt dus met een shirt met strijkembleem, streepbroek, flaired broek en panterprint
Grrr ik wilde wat zien! Niet jullie koppen
Ik vond het apart dat ze zei: ‘Ik ben geïnteresseerd in het Islamitische geloof.’
Sowieso ergerde ik me meer aan haar dan dat ik het leuk of knap vond. Ik vond haar interesse niet oprecht overkomen. Het kwam op mij ook over als: ‘kijk mij eens interesse hebben.’ Ook toen ze zei dat ze nog eens de gehele koran wil lezen. Als je dat echt heel graag wil dan heb je toch vast wel eens een begin gemaakt?
Ik vond die jongen wel oprecht overkomen, terwijl ik zijn ‘oude’ imago wel ken. Ik vraag me af wanneer/hoe/waarom hij zo is veranderd. Ik kreeg de indruk dat hij een hele traditionele kijk op het geloof heeft. Ik vond het ook leuk dat hij op een gegeven moment iets zei van: ‘Je mag het ook met me oneens zijn hoor!’ Sowieso tegen Mascha, want die is echt een meeprater.
Ooooh entschuldigung, ik had je de moeite kunnen besparen door te vertellen dat het totaal niet boeiend was
Massa lult zichzelf compleet vast in de vlog van vandaag. Aan het einde begint ze over de haat op de jacuzzi. Ze begint zichzelf te verdedigen en dan merkt ze dat ze niet uit haar woorden komt en sluit de vlog af alsof ze in een hol moet wonen, uhh dat doe je al alleen een hol van shit die je niet nodig hebt.
Ooooh die lippen van Mascha. Ik vind het zo erg. Zou ze dit zelf nou echt mooi vinden?
Tja, ik had het eigenlijk gewoon kunnen weten
Mascha heeft wel echt een punt hoor. Zoals ze zelf zegt; moet ze dan in een hol leven zonder water en elektriciteit en nooit meer op vakantie gaan? Iedereen weet toch dat je óf een jacuzzi hebt en 20 vliegtuigreizen per jaar maakt óf niets? Ik vind dat ook haar mooiste eigenschap, die nuance. Ik leer ervan!!
Hhahahahah zit hier hard op te lachen
Maar ze heeft niet eens kinderen dus dat maakt een hoop goed. Neem aan dat als ze zwanger is, de jacuzzi en de vakanties dan meteen de deur uitgaan?
Eigenlijk vind ik het nog wel het ergste dat ze het niet gewoon ‘ownt’.
Als ze had gezegd; ‘ik weet dat het niet het meest milieuvriendelijke is om te doen, maar ik vind het gewoon fijn om een jacuzzi te hebben.’ dan had ik dat persoonlijk sympathieker gevonden dan dit gelul.
Ik ben echt geen heilige op dit gebied, maar zij lijkt niet eens een beetje haar best te doen. Als je dan zo graag een jacuzzi wil of wil reizen, probeer het dan op zijn minst te compenseren of op een andere manier te doen.
Helaas is ‘het milieu minder proberen te belasten’ niet iets waar iedereen zich mee bezig houd. Ik vind eigenlijk dat het een normale fatsoensregel zou moeten zijn om op zijn minst een beetje je best te doen.
Huh, hoezo moet de jacuzzi de deur uit als ze zwanger is?
ik vind het niet eerlijk, moet ik in een donker hol leven zonder licht en elektriciteit? en ik heb geeneens kinderen!
aldus mascha…
Ik vind het ook zo erg!!! Het lijkt ook zo’n onnatuurlijke houding steeds die ze aanneemt, maar misschien doet ze dat wel expres.
Haha, ik wou het even horen om te kijken of hier overdreven werd. Maar dit is letterlijk wat er gezegd word:
“Het is een beetje oneerlijk dat ik gestraft word hiervoor, terwijl ik niet eens… kinderen heb. En nu… UGH. Weetjewel. En dan denk ik, [insert dikke zucht] whatever. ANWAY IK GA NU GENIETEN VAN MIJN JACUZZI, MIJN OPBLAASJACUZZI, want het is niet uh, fancyschmancy, uh alles. Ik ga nu chillen, doei!”
… Sorry maar wat gebeurt hier werkelijk? Hahahaha