Whuuuuut
Is het een Mexicaan?
Maar als ze het met de machine scheiden heeft het toch ook geen meerwaarde voor het milieu om het zelf te gaan zitten doen?
@Trenchcoat
Ik weet niet of ik dit leuk of creepy moet vinden.
Hahahaha nee die had ik al op FB. Morgen even berichtje sturen of die volgende week wil meeten.
@Flamoes
Ik vind het nu een beetje in de categorie creepy vallen
Geef nu maar toe dat je gewoon familie bent ♀️
PS de vrouwelijke spion veranderd hier in een man, hahah
Trans spion
‘Massa’consumptie
Sowieso dat vegan eten van haar slaat nergens op. Op vakanties eet ze alleen vegetarisch. En aangezien ze maandelijks minimaal 1 trip/vakantie kan ik haar als veganist niet serieus nemen .
Net niet …
nee klopt, maar mensen gaan daardoor heel lui doen en mikken er nu echt alles in. Plastic, glas, oud papier, oude spullen (laatst had iemand een bank in de gewone container gepropt, kon niemand hun vuilnis meer kwijt).
Weggehaald
meine gute.
Nu is het niet meer lachen.
Are you holding us voor de gek…
Wish i did dat
Omggg. Maar kom je uit arnhem of iets waar hij jou misschien van kent.
Weggehaald
Hahaha oke dit maakt het iets minder creepy.
Haha vind deze vraag een beetje gek. Alsof we nu gaan vertellen wat ze heeft weggehaald.
Mascha heeft werkelijk de titel van 2 girls 1 cup in haar vlogtitel staan. Medelijden met al die meisjes die dat nu uit nieuwsgierigheid gaan opzoeken.
Denk dat ze het weg heeft gehaald (TERECHT!). Staat nu ‘rare filmpjes aan Thomas en Rutger laten zien’.
Aaargh! In massa’s laatste story op insta doet ze een oefening waarbij ik al een hernia krijg als ik het zie…
Dit kan toch niet goed zijn?