Ik dacht: nekbreuk in 3…2…1…
Maar echt, ze is net een paar weken bezig en ze moet al met 47 kilo die oefening doen???
Ik ben ongeveer even lang bezig en doe gewoon nog zonder extra gewicht? Kan me ook niet herinneren dat het bij mas nou opgebouwd werd of niet? Of is het echt ineens bijna 50 kilo?
Kweenie hoor maar ik ben nog niet echt onder de indruk van die trainer.
47 kilo kan wel hoor, met die oefening kun je sick veel gewicht doen. Ze moet alleen wel met haar rug op de bal, niet haar nek
Voeten staan ook lekker plat op de grond…
het is gewoon pijnlijk om naar te kijken hoe slecht haar houding is bij sommige oefeningen. Door middel van haar vlogs heb ik echt weinig vertrouwen in haar PT en zou ik haar nooit inhuren.
En kan massa alsjeblieft ergens spon gaan smeken voor sportkleding? Want Jezus Lord, ook alweer net niet
Die video waarin Vera en Jeffrey unisex make-up testen vind ik echt super leuk
Dat filmpje van Vera over de fashion Nova outfits heeft wel iets kneuterigs vind ik (in positieve zin). Alsof ik bij een vriendin thuis zit die me haar nieuwe aankopen showt. Wel klein beetje ongemakkelijk hoe ze de kleding laat zien. Heb zelf ook bij fashion Nova wel eens kleding gekocht en bij de modellen op de website ziet het er super mooi en sexy uit. En als ik het zelf aantrekt voel ik me echt weer 12 terwijl ik stiekem dans voor de spiegel in ‘uitgaanskleren’ van Mn oudere zus
Ik heb die grote en hij is zo fijn! In de bak boven heb ik het bakje voor gft, die zit snel vol maar leeg ik dan even in de groene container. Verder heb ik in de bovenste bak van die lavendel vuilniszakken van de lidl en daar verzamel ik plastic. De onderste bak heb ik voor papier. Verder afval heb ik nu zo weinig dat ik dat meteen in de grijze container stop als het er is. Vind mezelf zo milieubewust! Hij was wel in de aanbieding toen ik hem kocht, want rib uit je lijf.
Mascha is wel echt een babe op de nieuwe instagramfotos
@Bertha @Bertie ik heb die afvalscheidingsprullenbak nodig in mijn leven maar hij is waar ik woon amper verkrijgbaar of dubbel zo duur ik heb echt veel te lang gegoogled vanmiddag
Yes! Eindelijk een jurkje dat goed past bij haar lichaam en die de nadruk legt op haar prachtige benen!
@Bertie haha ja dat je zo blij kan worden van een vuilnisbak he. Bij ons zit restafval in een grond container en is de grijze voor plastic. Dus wel fijn om dan nog zakken er in te hebben. Bij ‘mijn’ Lidl hebben ze die vuilniszakken niet ik ben jaloers
Ik kreeg echt hele rare associaties bij deze foto. Een beetje een creepy fan die eindelijk met z’n superidool op de foto mag -vibe. Wat is dit toch een rare combinatie, vooral als Mascha eens de moeite doet om er mooi uit te zien
Die foefje mag wel aardig wat foefjes in z’n broekje hebben om de rest te compenseren
Best dressed en worst dressed samen op één foto
Massa ziet er inderdaad mooi uit! Maar even los van uiterlijk vind ik die 2 echt dikke prima bij elkaar passen.
Ik weet de dresscode niet, maar zo’n FHM event lijkt me toch black tie ofzo? Aan Mascha’s jurk te zien iniedergeval wel. Ik vind het dan best aso om zo’n blouse (zonder jasje of wat dan ook) aan te trekken met sneakers eronder.
Ik erger me vooral aan dat openstaande blouseje…
Idd. Gewoon hoog mikken. Zie er zelf ook uit als een aardappel, maar date omhoog
Och jeetje wat super heftig. Ik volg Nikkie niet maar was haar broertje ziek?
Wat sneu ;( rotziekte