@Gradje jij slaat (wat mij betreft) de spijker op zijn kop. Het is zo’n andere wereld dan de “normale” wereld waar zij in leeft en over schrijft. Ik ben blij voor haar als zzp’er dat ze deze mogelijk had/heeft. AO verzekering is voor zzp niet te betalen. Maar snap dat het voor de mens in loondienst (zoals ik) lastig is om te lezen. Ik heb een chronische depressiestoornis…nou Mn baas ziet me aankomen als ik zeg dat ik de komende maanden 50% wil werken…terwijl er soms idd periodes zijn dat ik dat kan gebruiken. Denk niet dat Mn contract dan verlengd gaat worden én uiteraard de bedrijfsarts die je gaat pushen. En ik weet natuurlijk niet wat voor geestelijke problemen ze heeft maar als ik naar mezelf kijk, op het moment dat ik me te slecht voel om te werken, dan kan ik te stress van een reis / tripje al helemaal niet handelen. Misschien moet ik daarin ook makkelijker zijn en denken ik heb t nodig en ik verdien het, maar ik zou dan denken mijn werk heb ik nodig dus ik ga Mn energie gebruiken om dat weer op de rit te krijgen i.p.v. tipjes maken. Maar goed zo heeft zzp’er zijn voordelen en nadelen en in loondienst werken ook.
Ik spreek iedereen aan die zo reageerde. En ja, ik quottte jou daarbij. Was niet persoonlijk (op je al eerder gequotte opmerking na. Je hebt me denk ik niet goed begrepen, en dat is het nadeel van geschreven tekst.
Als ik je zou bashen dan zou ik zeggen dat jij je aanstelt. Dat heb ik nergens gezegd. NIEMAND hier weet welke geestelijke problemen Cynthia had. We DENKEN dan ze daarmee HSP bedoeld maar we zijn er niet bij geweest.
En als je denkt dat ik niet anders dan anderen ben dan maak je een hele grote vergissing. Maar dat is te persoonlijk en daar heeft niemand op dit forum wat mee te maken.
Looking in the distance …
Leuke broek weer #waarschijnlijknietgekregen
Nou ik mag hopen dat hij er niet voor betaald heeft.
Als je enkel naar Gregor’s bovenkantjes (shirtjes, truien) zou kijken, zou het nog meevallen, ookal vind ik zn keuzes vaak op dat vlak al vaak ‘opmerkelijk’. Maar die broeken… jezus daar wil je gewoonweg nog niet dood in gevonden worden toch
Een soort wannabe surfer look, maar dan meer de aangespoelde walvis variatie. Grote baby dat het ook is.
Maar waarom zegt niemand (incl. Massa): ‘wat heb jij in godsnaam aan?’ Het is wellicht niet mijn stijl maar ik let soms op of anderen zo gekleed zijn en ik zie nooit iemand zo gekleed…
Maargoed ik woon in een dorp, wellicht zijn we minder hip dan in Den Haag
Maar Mascha vindt juist dat hij zo’n ontzettend goed gevoel voor mode heeft.
Los van of ik het er mee eens ben of niet, heb je zo’n ding toch niet iedere dag aan? Ze had beter een hottub kunnen nemen die op hout stookt maar dan waren er vast ook weer mensen gevallen over de hoeveelheid water die je ermee verbruikt. Mascha is niet milieubewust en dat gaat ze helaas ook nooit worden denk ik.
Nope dat is zo
Lieve mensen, het is opgelost. De jurk zat weird want;
- Massa droeg geen BH
- Massa heeft de ‘petite’-versie van de jurk gedragen
Ze is te lang waardoor de petite modellen haar niet mooi passen. Ze kon beter voor de Main of misschien zelfs tall collectie gaan. Haha daarom was het jurkje zo kort en wederom net niet!
Ik wil trouwens wel om een opblaasbare jacuzzi verwedden dat massa zoveel spijt heeft van dr Spitsbergen trip.
Passend in het patroon van nooit een reis voorbereiden heeft ze bovengenoemde reis waarschijnlijk hebberig aangegrepen om maar weer iets van dr bucketlist te kunnen afstrepen. Ik zweer dat ik een vorm van respect voor haar zou hebben als ze gewoon eerlijk toe zou geven dat ze zich verkeken heeft op het hele ‘duurzaamheid’ stukje en dat ze gewoon eerlijk zegt; ik vond het confronterend maar ik doe er verder niks mee want geen zin in, of te moeilijk, of whatever. Neeeee en maar roepen ik ben super duurzaam terwijl ze met burny krekko in de opblaasbare jacuzzi zit.
Meis, eerlijkheid duurt het langst. Behalve als hypocriet je middle name is
Wellicht dat massa dan maar even om
Spon moet bedelen bij Pearl
Ik vond die andere jurkjes ook echt vreselijk
Volgens mij staat zo’n ding wel altijd aan. Omdat het er uren (een dag?) Er over doet om op te warmen.
Waarom koopt ze in vredesnaam wat van de petite collectie? Mascha is toch vrij lang en ook niet super smal gebouwd?
Mens je hebt geld genoeg, koop een fatsoenlijke jurk die je goed past. Zo zonde om geld uit te geven aan slechtzittende kleding.
Ze had gelinkt naar het jurkje en daar stond dat hij van de Petite-lijn was, maar ze hebben hem ook in de normale lijn zitten, dus het zou ook kunnen dat hij verkeerd gelinkt is.
Volgens mij ook ja, het water wordt continu op 40 graden gehouden. Weer of geen weer…
Oké, zou kunnen dat het zo hoort hoor. Ik ken maar één iemand met een jacuzzi en die doet dat niet. Ik vind dat echt van de zotten ook.
Zucht…
Sereen, welke kleren deed je aan voor je zwangerschap? En er bestaat zoiets als online shoppen. Voor 23 uur besteld de volgende dag in huis. Succes ermee.
Zucht…