Beutyblogtopic XL

Eh wat heeft Gregor weer aan dan?

15 likes

Wat de lengte betreft; bij de eerste beste windvlaag staat ze in dr blote kont denk ik. Misschien heb ik er moeite mee omdat het kort en niet sluitend zit. Wellicht bij een strakkere jurk zou de lengte passender zijn. Want ze heeft zeker mooie, slanke benen

2 likes

Hahahaha dat klauwhandje was me nog niet opgevallen. Maar inderdaad; van al dat obsessieve Japan shoppen heeft ze letterlijk hebberige klauwhandjes gekregen

3 likes

Jeetje ik vind van beide de outfit niet echt geslaagd! Bij Mascha inderdaad het model. Zonde, wat als ze iets draagt wat beter bij haar lijf past ziet ze er zo goed uit!

Bij Gregor is het wat mij betreft een groot vraagteken. Die broek?

1 like

Ik keek alleen maar naar Gregor zijn wanstaltige outfit, leuke pyjamabroek wel!
Mascha’s haar en make-up is prachtig maar die jurk… lijkt net een jurkje voor een kleuter ofzo.

4 likes

Krekko staat erbij alsof hij haar creabea super alternatieve stylist is.
Zijn stijl zal wel super burny zijn, iets wat wij starre burgers nooit zullen snappen.
Krekko 1 tip; doe die hoed weg. Dikke no go.

4 likes

Ik kan het andere topic niet vinden, maar ik zie net dat het over is tussen Bas en Jessie. Had ik niet zien aankomen eigenlijk. Maar ik volg haar ook niet echt heel erg, dus misschien ligt het daaraan. Wel heftig voor ze, ze woonden ook samen toch?

Neeeee, ik denk echt dat hij hier de grootste starre, buma burgo is die denkt met deze stijl enooooorm anders, edgy, en in zn eigen verwoording, urban te zijn.

Het is gewoon knetter lelijk. Nouja, ik vind het knetter lelijk.

1 like

Serieus??? Ja zij zijn nog niet zo lang geleden gaan samenwonen in den haag ja. Lullig dat ze niet meer samen zijn. Ben nogal uitgekeken op jessie na haar een paar maandjes te hebben gevolgd, maar bas leek me wel een relaxte, down to earth gozert.

1 like

Ik lees het net in haar instastory, ze wil er verder (nog) niks over kwijt. Iemand hier of op WTF zag Bas ook al op Tinder voorbij komen las ik gisteren geloof ik. Voor zover ik kon zien vond ik ze ook wel bij elkaar passen, maarja…

1 like

Denk dat hij een hoedje opheeft door die haartransplantatie. Misschien groeit het nu nog in plukken terug ofzo, weet niet hoe dat werkt.

1 like

Oh dat klinkt wel heel handig. Ik zoek eigenlijk een 18-maanden agenda. Vind de Peanut-versie zo leuk :flushed: maar kan hem hier in NL nog niet vinden.

@RupiKaur Thanx, nou hopen dat de nieuwe snel uit komt!

1 like

Ben akkoord met je bericht behalve met het laatste. Ik vind dat zo’n dooddoener. Alsof je in de dertig opeens geen korte dingen meer aan kan, wat een zever. Het is geen flatterend jurkje maar voor de rest vind ik dat ze vooral moet dragen wat ze wil.

24 likes

Jesse lijkt me niet echt de meest makkelijke. En ik dacht dat Bas haar buien wel aankon. Jeetje, de zoveelste break-up in vlogland.

1 like

Allebei vreselijk gekleed op die foto. Why​:thinking::thinking::thinking:

2 likes

Een zwembroek

2 likes

Gelijk al op tiner ook echt. Mensen doe nou eens rustaaaag aan joh.

9 likes

Ja, dit dacht ik ook. Maar weet niet of het waar is hoor, ik kan het ook niet meer terug vinden? Zou toch zweren dat ik het gelezen had haha.

2 likes

Ga maar zoeken. Ik wil zo een verslag op mn bureau.

11 likes

Misschien vond hij het LV behang toch niet zo leuk.

17 likes