Beutyblogtopic XL

Hahahahaha fijn dat jij het ook zegt want ik ben ook bang om ermee te gaan lopen zwaaien in elke openbare gelegenheid om die reden. Dat invullen leek me nog wel gezellig elke week eigenlijk.
Ik gebruik nu altijd de moleskine met rechts ruimte voor notities en die vind ik ook wel heel fijn dus misschien dat ik dan toch daarbij blijf.

1 like

Die moleskine heb ik inderdaad ook heel veel jaren gebruikt. Als je niet van het creatieve bent of er gewoon geen tijd/zin in hebt vind ik die echt het allerfijnste! Dat invullen van die Mascha planner is wel leuk en zo, maar ik vond dat ze toch te weinig ruimte gaf voor je afspraken en zo, daar stoorde ik me ook heel erg aan. Als ik een tijd + 2 woorden wilde opschrijven dan moest ik daar twee regels voor gebruiken omdat die vakken zo smal waren per dag. Ik zeg lekker bij je moleskine houden haha.

1 like

Nee ze is niet blond, maar zo doet ze vaker toch.

6 likes

Ik heb dit schooljaar de passion planner gebruikt. Ben heel enthousiast begonnen aan alle doelen en planningen daarvan, maar je “moet” elke maand reflecteren en weer nieuwe doelen stellen, dat vergat ik vaak en daardoor deed ik het helemaal niet meer… Daar vond ik het toch te duur voor uiteindelijk. De agenda zelf vind ik wel heel fijn! Ik ben nu voor een molenkin gegaan, de limited edelion van Le Petit Prince, ziet er voor nu al goed uit!

2 likes

Ik heb de ‘desk planner’ (hij kan ook gewoon in je tas) van lily like. Hij lijkt een beetje op die van Mascha maar je hoeft er niet in te knutselen. (Kan wel.) Hij is ook een stuk minder ‘kinderlijk’.

1 like

Ik vind die foto’s ook een beetje awkward, maar waardeer wel de moeite die ze nemen om ook dat soort nietzeggende sfeerbeelden zelf te maken.
Misschien wel beter als ze er niet zelf opstaan maarja het is dan ook een blog over hun dus een beetje narcisme is wel op zijn plaats.

4 likes

@Cozycute @RupiKaur welke Moleskin bedoelen jullie? Ik ben nog op zoek naar een goeie waarin ik inderdaad notities en agenda wat handiger kan combineren.

Heel irritant maar hij loopt dus van januari tot december dus hij is nu haast niet te krijgen. Ik weet ook niet hoe hij heet maar hij had dus links alle dagen van de week onder elkaar met vakken, en dan rechts alleen lijntjes voor notities.

1 like

Ja!!

1 like

Vind Veer haar video weer leuk. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik vind de video ook leuk. Leuk om te zien hoe die kleding staat op een voller figuur. Maar heb toch het idee dat ze zich wat ongemakkelijk voelt ofzo.

JA, Vera haar video is zeker leuk. Maar begrijp haar keuze voor kleding echt niet. Waarom alles zo strak? Met die eerste broek die ze aanheeft zegt ze dat de maat goed is. Maar die kan echt zeker twee maten groter en dan zal die nog steeds nauwsluitend zitten. Nauwsluitende kleding met haar figuur is absoluut mooi maar niet in de maten waarin zij het meestal koopt.

Nee ben ik zeker met je eens. Het is ook allemaal hetzelfde, of zo.

Masha had een foto op insta geplaatst met een look uit 2007 en die mooie foto die ze onlangs had geplaatst om de verschillen in tien jr te laten zien. Ik dacht dat ze was opgemaakt door iemand anders, maar ze schreef erbij dat haar make up skills vooruit zijn gegaan. Dus dan heeft ze toch zichzelf opgemaakt?

Ik heb nu al twee jaar die 18 month planner. Heb je ook geen gezeik dat je agenda stopt midden in juli (schooljaar nog niet voorbij) of dat het juist een jaaragenda is (ja ligt er natuurlijk aan of je nog studeert)

Ik kan de 9 maanden versie niet vinden maar deze heeft dezelfde layout: https://www.fonq.nl/product/moleskine-18-maanden-2017_2018-weekagenda-large-hardcover/209557/

Ik weet niet of de link werkt; maar jeetje dat jurkje had massa beter niet aankunnen trekken. Het zit raar bij haar borsten, maakt haar ongelofelijk breed en die pofmouwen en rok doen haar ook niet veel goed.
Daarnaast vind ik de lengte van het jurkje discutabel. Bij een meid van 20; prima. Maar massa je bent in de dertig; kleed je erna. Zo doet ze zichzelf te kort.

9 likes

Ook absoluut geen fan van die jurk, maar met de lengte heb ik niet echt problemen. Ze heeft goeie benen…

Ik snap sowieso niet waarom zij altijd voor dit babydoll achtige model jurkkes gaat. Volgens mij denkt ze dat het goed bij haar figuur past, maar dat doet het niet zo. Ze moet lekker aantrekken wat ze wil hoor, maar moois vind ik het ook niet nee

8 likes

Ow wow eens, de bovenkant ziet er echt niet mooi passend uit :fearful: wat zonde! Vind de lengte denk ik minder een probleem als de rest van de pasvorm mooi had gezeten :thinking:
Bij haar makeup/gezicht ziet ze er wel mooi en gelukkig uit vind ik

Ja die pofmouwtjes staan dr nog wel, mits de onderkant niet zo pofferig was geweest.

Krek ziet er btw zoals altijd weer waaaaanzinnig uit

1 like