Woow dit is bizar. Haar neus ziet er hier ook totaal anders uit?
Ik ook! Ik dacht wie is diiiit?
Leeeeeeeuk de verhuisvlogs van Bonnie en Nick zijn vandaag begonnen. Love it.
Wordt uitgebreid besproken in het andere topic.
Welk andere topic?
Ok, dankjewel!
Okā¦ veel informatie kenden jullie al he maar ja omdat er een winactie bij zitā¦
Edit: het is eindelijk gelukt OM HET IN EEN BLOKJE TE PLAATSEN YES
Edit: blijkbaar was de stap naar een bericht nog te groot met de edit Ć©n het artikel in een blokje. Sorry girlsš
Wow, ze zou zo een disney villain in een live action movie kunnen zijn!
Ik dacht eerst, heel naief, dat Serena echt enthousiast was over haar eigen Laura Ashleyjurken maar nu ben ik er toch ook wel van overtuigd dat het haar om de ekkies te doen is. Die blauw met witte jurk die ze nu in dr stories aan heeft, dat kan toch niet waar zijn dat ze daar serieus echtecht enthousiast over is?
Wow idd, wat een jurk.
Laatst zei ze ook in der verhaal iets wat voor mijn gevoel neer kwam op: ik begon dit te verkopen en toen kwam ik erachter dat er ook wel een paar leuke dingen tussen zaten. Ipv andersom, zoals ze zelf zegt dat het ging.
Hahahahaha little house on the prairie daar in Houten hoor
Ja dat verbaast me niks. Ik snap ook wel dat ze natuurlijk inkomsten nodig heeft maar wees dan gewoon eerlijk ipv zoān nep verhaaltje
Het lijkt me zo kut dat iedere scheet die je over je kind loslaat tot zoān artikel verwerkt wordt. Sjongejonge zeg. Ook zoān sensatie zoekende titel. Zum kotsen.
Nouja opzich vertellen ze niks anders dan wat Mascha zelf gedeeld heeft.
Ik vind het echt een mooie jurk, maar ik hou dan ook echt van die stijl
Little house on the prairie is echt mijn droom stylo, denk dat als je die schort eraf haalt en de mouwen inkort het een hele leuke jurk is.
Je kan zeggen wat je wilt maar het is wel mooi figuur verhullend indien je dat wilt en toch getailleerd!!! Serena is nog niet heel lang geleden bevallen en dat zou je zo zeker niet zien!!
Edit: voordat er drama ontstaat, dit is mijn persoonlijke mening en hiermee wil ik NIET zeggen dat ik Serena nu te dik vind of iets dergelijks of in slechte shape vind!!!
omg pls dont, ook niet met die edit