Beutyblogtopic XL #9

Nou als je je partner foef noemt dan zul je heus niet boos worden om poppywoppy.

81 likes

Maar die Josh is toch een goede vriendin van Mascha, geen buitenstaander? Als het nou een minion was die dat had getypt was het wat anders, maar in dit gevalā€¦

8 likes

Of op de drie streepjes

1 like

Ik wel :raising_hand_woman:

31 likes

Ik zat dus net te denken. Stel dat Gregor tijdens het puffen Mascha aanmoedigt: ā€œkom op foef, je kunt het!ā€

Kom op vagina!

32 likes

Wie zegt dat dat de roepnaam is?

Mijn zoontje ook, dat wisten we pas later toen ze bij het consultatie bureau voelden dat er een bult op zat wat betekende dat het gebroken is geweest.

En ik in het begin maar afvragen waarom hij 24/7 huildeā€¦

Gregor noemt haar op insta Mila

Zijn er echt mensen die beledigd zijn omdat je een naam anders gebruikt. Ik leer ook weer bij :ā€™)

4 likes

Vera Camilla heeft een video geupload en het lijkt best goed te gaan met haar daar!
Ik heb de video uiteindelijk wel afgezet omdat hij zo lang duurde :grimacing: maar leuk om te zien dat ze weer wat beter in haar vel zit (of zo lijkt het toch)

28 likes

Hahah ofniet dan. Zelfs mijn moeder noemt me niet bij mn volledige naam.

Jaā€¦ Mijn schoonmoeder is soms pissig omdat ik de naam van mijn vriend niet goed kan uitspreken (zijn Ieren)

2 likes

Ik wilde dit ook net komen posten. Heb net de video gekeken. Zo mooi om te zien dat ze zich weer meer op haar gemak lijkt te voelen. Ze ziet er zo goed uit en lijkt echt weer wat meer zichzelf. Heel mooi om te zien. Hoop voor haar dat ze dat ook zo voelt :blush:

2 likes

Mijn opa werd vroeger altijd boos op andere mensen als mijn moeder met een afkorting werd geroepen in plaats van haar volledige naam. Dan zei hij altijd: ā€˜ZE HEETā€¦ (volledige naam)ā€™ :joy:

Ook wel een beetje dom van de Foefs dat ze niet tijdens de bevaling snel een instanaam voor Mila hebben geclaimd.

Precies, Gregor hoefde toch niet te bevallen.

11 likes

Sommige mensen hebben hun tweede naam als roepnaam. We weten nog niet wat de roepnaam is toch? Al zou ik ook uitgaan van Mila.

Meen je dat? Wat een idiote constructieā€¦

Je geeft je koter een voornaam en een tweede naam, maar de roepnaam is de tweede naam :thinking::thinking::thinking: Waarom dan niet de tweede naam als voornaam :face_with_raised_eyebrow:

Doen mensen dit echt?!

4 likes

Haha nou ja idioot? Dat is in sommige families gewoon gebruikelijk. Je zult dit maar hebben en jouw reactie dan lezen.

25 likes

Kijk maar naar Cynthia!
Ken trouwens best veel mensen die dit hebben.