Beutyblogtopic XL #8

Ik lees letterlijk maar 1 negatieve comment, is de rest dan verwijderd of ben ik scheel?

Oooh ik kijk haar vlogs niet haha! maar goed preggo shoots doe je normaal gezien zo beetje tegen het einde.
Dus dat zou voor haar ergens in juni zijn?? misschien dat we dan al wel weer naar buiten mogen Hahahah.

Vind het zo leuk om te zien dat Mas zo enthousiast is over alles rond de zwangerschap, maar wel op zo’n nuchtere manier. Ik herken wel dat als het langer duurt om zwanger te raken, je niet kunt wachten om te beginnen met alle voorbereidingen zoals de babykamer, vlucht koffer, etc. Hier was de babykamer al bijna klaar met 20 weken haha. Dat bevaljurkje vond ik trouwens heel mooi maar ik kon niet stoppen met denken aan hoe luguber dat er straks gaat uit zien na de bevalling

6 likes

Heeft ze een jurk van dior gekocht om in te bevallen. Dat kan ik wel waarderen

34 likes

Ligt er maar net aan :rofl:. Ik moest zo’n ziekenhuisjurk aan dus mijn shirtding is nog steeds prima :sweat_smile:

1 like

Ohnee van etsy :triumph: voor niks de vlog gekeken

2 likes

Ik snap echt niet hoe zo’n klein gebaar negativiteit bij mensen kan oproepen. Dan ben je toch ook verdomd zuur? Zo giftig, die bladen.

Ze was na 3 maanden proberen al zwanger dus zo lang heeft dat niet geduurd

2 likes

Hoe werkt zo’n ‘bevaljurk’ eigenlijk? Trek je dat aan wanneer de vliezen gebroken zijn ofzo?

6 likes

Ze zijn er juist wel heel lang mee bezig geweest! Maar de laatste maanden voordat ze zwanger raakte, waren ze er bewust mee bezig (ik denk met ovulatietest etc). Als het dan nog niet zou lukken zouden ze medische hulp gaan zoeken. Zei ze in de zwangerschaps aankondiging

1 like

Ik vind haar dus helemaal niet zo nuchter, grappig dat we dat zo anders ervaren.

7 likes

Ik heb die vlog ook gezien. En het anders geinterpreteerd (aka met een korreltje massazout genomen). Ze gebruikte al jaren geen anticonceptie zegt ze, dus ik denk dat ze gewoon voor het zingen de kerk uit deden. Waar je -met een beetje geluk- niet zwanger van raakt (kán natuurlijk wel). De laatste 3 maanden zijn ze ervoor gegaan.
Bewust/onbewust ermee bezig zijn maakt voor moeder natuur geen onderscheid hoor. Kan me ook niet voorstellen dat je het jaaaren zou proberen terwijl je bekend bent met pcos. Denk echt dat ze het echt maar 3 maanden hebben geprobeerd voor het raak was.

1 like

Ze heeft toch meerdere keren in vlogs enzo gezegd dat het niet lukte met zwanger worden?

1 like

Volgens mij niet hoor… alleen dat het waarschijnlijk moeilijker zou worden door haar pcos en dat ze het daarom niet leuk vond dat mensen er constant over speculeerden.

11 likes

Ik denk niet dat ze per se ‘voor het zingen de kerk uit’ gingen, maar dat ze er niet heel bewust mee bezig waren (in de zin van cyclus bijhouden, ovulatietesten enz) om te zien of het zo spontaan zou lukken. Dat bleek niet te lukken, waarna ze drie maand Ovulatietesten etc gebruikt hebben. Ik denk dat ze vooral zichzelf weinig druk wilden opleggen in het begin. Anders ga je - normaalgezien - niet na 3 maand proberen al medische hulp inschakelen. Na 2 jaar zou dat wel al logischer zijn.

2 likes

Nou, dat ga je dus wel als je de diagnose pcos al (jaren) hebt…

Edit: en als je gewoon regelmatig seks hebt wat zij beweren te hebben want kinky foef etc dan voegen ovulatietest ook weinig toe want het advies is om de 2 a 3 dagen seks ook rond ke eisprong

3 maand lijkt me alsnog kort, zelfs met PCOS, maar dat zal voor iedereen wellicht anders liggen. Is niet mijn bedoeling de termijn om hulp te zoeken voor een ander in te vullen.

Edit: dit was gewoon hoe ik het begrepen had uit haar uitleg maar blijft interpretatie natuurlijk

Edit 2: haha daar moest ik ook aan denken. Bij regelmatige seks - kinky als ze zijn - zijn ovulatietesten mss inderdaad overbodig

2 likes

Wat is dit nou weer voor nondiscussie. Ze is zwanger, punt.

60 likes

Ik ken werkelijk niemand die een een bevallingjurk droeg incl ikzelf niet. Veel te heet etc. Alles uit!

:raised_hands:t2:

30 likes