Beutyblogtopic XL #8

Ahh ja das waar. En waarschijnlijk is dat beeldscherm van de camera waar ze continue op kijkt tijdens het filmen te klein om scherpte te zien. Kan ze beter net zoals Nikkie zo’n groot scherm voor zichzelf neerzetten dan zie je het wel meteen.

1 like

Ik kon mijn ipad koppelen aan mijn camera. Meteen mijn foto in beeld! Vet cool

Dit komt inderdaad een stuk meer in de buurt van de juiste info haha. Ook hinderlijk: ze zegt “het was echt een mega investering. Hij was wel 1000 euro ofzo”. Die lens is 349eu en geen mega professioneel ding zoals ze zelf altijd zegt. Ze heeft écht écht geen 5D van 3000 euro met een 16-35 2.8 lens van 1600eu nodig. No way. Dus beter dat ze dat nog niet heeft besteld.

3 likes

Snap sowieso niet dat ze perse een spiegelreflex wil, ze filmt het laatste half jaar gewoon met dr vlogcamera en uhhhhh, ik zie weinig verschil. Ze maakt ook geen make-up turtullio’s meer dus waar heeft ze macro voor nodig? Voor dr potje zongedroogde tomaten die ze in de pan flikkert?

18 likes

Super mooie foto!

1 like

Valt die buik eraf als ze hem niet vast blijft houden

31 likes

Had al vet lang haar niet gezien maar ziet er super uit, die foto van een paar dagen geleden is ook echt heel mooi.

1 like

Het Meghan Markle effect

2 likes

Die andere vrouw :joy:

Maar ja, de Britse tabloids hebben zeker een bias, en zijn bovendien verwerpelijk.
MM was alleen het meest recente prominente voorbeeld.

3 likes

Ze heeft een goeie camera, er zal toch ook wel een bos in de buurt van Adam zijn?
Make-up en haar kan ze zelf.

Ik zie het probleem niet?

Of wilt ze ook een shoot in het W hotel

1 like

Er is toch ook geen probleem want ze heeft al een mooie foto gemaakt in de tuin waar ze blij mee is?

6 likes

Ik lees de caption anders geloof ik haha, komt op mij over alsof ze het jammer vindt dat er geen echte shoot kan plaatsvinden. Dus daarom dan maar in de tuin.

PS had ze ook nog een hele get glam with me preggo shoot kunnen opnemen :ok_hand:t3:
Leuke content voor deze dagen.

3 likes

Oh ja zo lees ik hem in principe ook haha maar dan met als uitkomst dat dit haar oplossing is. In principe hetzelfde als wat jij postte maar dan zonder het bos. Nouja hoe dan ook alsnog een mooie foto! Ze ziet er gelukkig uit.

4 likes

Rustaaagh

Ja zeker! Vind het ook een mooie foto :grin:

Maar mascha komt dacht ik niet onnodig buiten en naar het bos gaan voor een fotoshoot is dat wel (maar ik loop wel flink wat vlogs achter dus mss komt ze ondertussen wel onnodig buiten)

1 like

In een cameralens zitten glazen lenzen. Bol en hol.
Met een brandpuntsafstand van 80 In beide lenzen is de afstand hetzelfde maar de plaatsing van bolle en holle lens is anders.

Macro kun je heel dichtbij scherpstellen en afdruk maken van 1:1
Met een gewone lens zit daar een een kleine vergroting in. En kun je je beeld niet scherp krijgen binnen (laten we zeggen 1 meter)
Een insect fotograferen is dan niet mogelijk.

Als je je gewone les loshaalt en omdraait (lensvatting zit dan dus aan de voorkant)
Dan heb je de glazen lenzen binnenin ook omgedraaid en kun je heel dichtbij scherpstellen.

Je hebt vast wel eens een verrekijker omgekeerd bekeken.

2 likes

ik leef voor sassy zwangere Mascha. De comment was iets gemeens over dat Mascha nog niets weet en doet alsof ze al meerdere kinderen heeft gehad.

56 likes

dior

54 likes

Ik dacht even dat iemand gecomment had op het kopen van een Dior bevaljurk.

18 likes