Beutyblogtopic XL #8

Omgggg hahaha dat matchen met het babysetje is wel hartverscheurend schattig :broken_heart:

48 likes

Ik heb wel een nachtjapon speciaal voor de bevalling gekocht. Hij was zwart en lang, zodat je geen bloedvlekken ziet en niet de hele tijd in je blote kont loopt. Daarna ook gewoon gewassen en draag hem nu ‘s nachts nog steeds. En ja ik vond het heel fijn dat ik hem had, want ik had niet de behoefte om naakt te liggen (wat ik vaak van andere vrouwen hoor en nu lees in de reacties). Zou ik het zonder gered hebben? Ja tuurlijk maar ik vond het toch wel heel fijn!
Nu ben ik weer zwanger en heb “het” bevallingsjurkje gekocht (serena had deze ook). Deze lijkt mij vooral fijn vanwege de knoopjes voor het huid op huid contact en de borstvoeding. Ik zie er dus echt wel de meerwaarde van in, maar dat is gewoon per persoon en ervaring verschillend :blush:

30 likes

Ik heb de vlog niet gekeken en geen verstand van bevallen (wel of niet handig), maar er is toch niets mis met deze jurk/ dat setje?
Waar valt hier op te haten vanuit de moedermaffia? Leuk ding toch, ik zou het ook kopen denk ik :woman_shrugging::sweat_smile:

5 likes

Waar staat die haat dan precies? Behalve die ene klote opmerking zie ik verder niets schokkends…

1 like

er waren wat comments van mensen die al een triljoenziljoen keer bevallen zijn en zeggen HAHA daar heb je helemaal niks aan, ik kan het weten want ik beviel naakt.

Laat mascha het toch lekker zelf allemaal ervaren, je komt er zelf wel achter wat een goede aankoop was en wat niet.

18 likes

Ooh ja zo haha. Alsof jouw (in alg zin) manier van bevallen de enige manier is, is toch ook voor iedereen anders. En anders rukt ze die jurk lekker uit en kan ze alsnog nakend bevallen :joy: Wat een gezever om niets weer

1 like

Ja echt hè, net als dat ik ooit had gezegd dat ik best wel een make-upje zou willen dragen en zowat aan de schandpaal moest.

Als ik er toch enigzins fab uit wil zien als m’n poes scheurt dat is dat toch mijn keus. Mijn poes mijn leven.

34 likes

haha ja toch jouw foef jouw leven!!

24 likes

Hahaha serieus? Wat maakt een ander dat nou uit. Als jij daar zin in hebt of het ontspannend vindt why the fuck not :joy::see_no_evil:

Oh jaa hier ook! En dan kreeg je vervelende opmerkingen dat je daar echt geen zin in had en ik zou wel weten hoeveel pijn ik ging hebben etc etc.

Nou ik heb gewoon tussen de weeën door me opgemaakt en voelde me er zoveel beter door… erger me nog steeds aan die mensen die toen zulke onnodige dingen zeiden

1 like

Haha ik ook hoor en heb zelfs mijn haren gesteild! Wilde juist wat te doen hebben tussen de weeën door. Nou had ik daar de tijd ook voor. Als je een weeënstorm hebt en in drie uur bevalt, wordt het wel wat lastiger.

3 likes

Heb je al je berichten laten verwijderen? Of waarom krijg ik een melding dat je nieuw bent op het forum hahaha.

On topic
Hahahaha die denken zeker dat heel NL wordt uitgenodigd, of dat het op de nationale TV gaat worden uitgezonden.

1 like

Wow vet lang geleden alweer dat er iemand op nationale tv is getrouwd. Do it for the people Nikkie!

2 likes

Het gaat om dat er staat dat iemand ‘benieuwd is wie ZIJN make-up doet’

1 like

Haha de foefjes hebben een hovenier voor hun tuin van twee bij twee. Moeten ze zelf weten maar ze hebben alleen gras en een heg, dat moet toch lukken om zelf bij te houden

3 likes

Ze hebben echt geen tijd hoor, ze moeten altijd heel hard werken het gaat 24/7 uur door hun werk.

29 likes

Ja maar foefje heeft een hernia en zelf is ze zwanger

3 likes

Oh wow, ik voel me zo naïef. Ik had dit geïnterpreteerd als dom grapje omdat Nikkie de make-up van Dylan doet in haar laatste video, dus “wie zal zijn makeup doen op hun trouw?!”. Niet verder bij nagedacht tot ik jouw post las…

51 likes

Ik vind dat we eigenlijk gewoon collectief moeten besluiten dat dat is wat deze treurige anonieme persoon (look at me not assuming gender) bedoeld!
Er is toch ook niks ttreuriger dan een prachtige bruid en zo’n verlepte kerel ernaast, een beetje concealer doet wonderen mensen!

11 likes

Ik las het ook zo.

4 likes