Zal hij dit vanavond bij de Pathe livestream dragen?
Wel handig om popcorn in te bewaren
Vet handig voor carnaval in Brabant! Genoeg plek voor alle shotjes
Ik vind het net een bomgordel
Weet je wat het is. Ik snap zijn stijl wel alleen past het niet bij hem.
Precies. Niet dat het mijn stijl is, maar binnen een bepaalde stijl is dit wel vet. Alleen niet bij hem…
Hij had een chinatown misterypack gekocht. Hij wist dus niet wat er in zat.
Niet dat hij dit “ding” niet mooi vond.
Voor zijn snackzzz
Doet me echt denken aan een kind die bedacht heeft dat je een schoudertas ook gewoon over je hoofd, op je borst kan laten hangen en dat dan vet trots aan iedereen wil laten zien. Wtf
Op woo hah draagt iedereen dit. Kun je goed mee in de moshpit, dit helemaal om je rug vast enzo
Beetje late reactie, maar zag die marije ook al over masterclass posten. Stiekeme spon?
Haha ja echt precies dit. Ik zie mezelf al zitten met m’n vriend. Ik vind het zo’n bijzonder stel.
De huismuts had het er ook al over in een vlog.
Wow Mas zegt zo veel onzin over haar camera’s vandaag. Heel entertaining. Ze sluit af met iets van “ja heel techy allemaal. Snap het wel als je geen idee hebt waar ik het over heb”. Maar ze heeft zelf geen idee wat ze zegt.
Het zou pas toeval zijn als ze dr dochter Betty noemt
Nog beter als Betty geboren wordt op 8-8
Oh ook echt, 50mm … een macro lens? Ze moet hem 4 meter verder zetten om te filmen.
Hier gaan veel mensen de mist in. Je hoort dat 50mm de beste portretlens is. Maar niet veel mensen hebben een fullframe camera. (Je sensor heeft dan de afmeting van een 35mm rolletje ongeveer) 50 mm zie je in grootte wat je oog ook ziet.
Meeste camera’s hebben een kleinere sensor en hebben dus een “crop factor” als je 50mm gaat gebruiken dan ben je al aan het inzoomen dus.
Bij een systeemcamera heb je vaak een four thirds sensor en zit je met een 35mm op hetzelfde zoomfactor als 50mm op fullframe.
1.4 is superzoom zegt ze…
Nee dat is je diafragma, klein getal is groot diafragma. Is ook lichtsterk (komt dus meer licht op je sensor)
Als laatste klopt het wel wat ze zegt, bij 1.4 heb je een kleine scherpte-diepte. Als je op je neus scherpstelt zijn je oren niet scherp zeg maar (diafragma 22 (klein gaatje) is dus voor landschapsfoto’s fijn om veel scherp te krijgen)
Camera maakt niet de foto’s, ze twijfelt of ze dan meteen een andere camera moet kopen want die past beter bij de lens.
Nee je koopt de lens die het beste bij je camera past.
Zo even de juiste informatie (ok zover ik kan vertellen want ik ben geen prof fotograaf)
Macro lenzen beginnen eigenlijk het liefst vanaf 60mm.
60mm is je brandpunt. Maar wat is dan het verschil?
de plaatsing van de lenzen binnen de totale lens is anders.
Pak maar eens een gewone lens en draai deze om (met de hand vasthouden)
Dan heb je ineens een macrolens! Je kunt veel dichterbij komen. Daarom zijn er ook omkeerringen op de markt zodat je een gewone lens andersom op je body kan monteren.
Je moet dan wel handmatig scherpstellen want dat werkt niet meer
Mas zegt ook dat ze van kijkers vaak terug krijgt dat ze niet scherp is in de video’s van beautygloss. Hoezo moeten anderen haar daarop wijzen? Dat zie je dan toch zelf ook tijdens de edit?
Maar dan zou je je hele tye-dye overnieuw moeten doen! Bijvoorbeeld
Maar je zou wel even testfilm kunnen maken uiteraard