“Zo doe ik het al JAREN”
Nou…
Ja ze kan t ook nooit goed doen dit is al stukken beter
Nee en misschien kan ik ook helemaal niet meer diep squatten als ik zo oud ben
Ik vind dit hele fenomeen hier eigenlijk ook wel luchtig vermaak.
https://cynthia.nl/persoonlijk/week-14-2020/ Cynthia heeft ook laatst een masterclass abonnement aangeschaft. Zal dat dan de vriendin zijn met wie Mascha samen een abonnement heeft genomen (Mascha zegt in de story erna dat ze het samen met een vriendin heeft)? Zijn ze stiekem nog gewoon vriendinnen? Is de ruzie een hoax? …
Haha jouw leven over 5 jaar meid.
ik vind het wel gek hoe serieus mas en greg aan het begin van die tiedye praten… ze doen echt alsof ze weet ik het wat voor cult-activiteit gaan doen en mascha kijkt helemaal tegen greg omdat greg zegmaar echt veel weet van tiedye?
wtf… het is een activiteit voor kinderen en kleuters, hoe serieus neem je jezelf…
Geen idee! Maar je kunt de cursus volgen die Mas al JAREN volgt en er achter komen!!!
Ik geloof er in! Heb m’n hoedje maar opgezet
Maar als je hun vlogs kijkt zie je dat ze hier letterlijk ongeveer een hele week mee bezig zijn geweest Wat een leven toch
Ja maar als je ziet wat voor een shitload ze hebben getydiet(?), allemaal verschillende kleuren wat apart moet worden gewassen. Kost je gewoon 20 wasbeurten
Haar borsten zijn vergroot en gelift, ze heeft liposculptuur gehad en ze heeft lipfillers en botox.
Oh en een facelift met draad
Ja en ze praten er echt serieus over alsof dit andere volwassenen interesseert. Jemig hahaha
Echt een saai filmpje ook gewoon
Ik vraag me echt af wat BFF en fashionista Jose Veldsla hier nou van vindt.
Kan niets anders zijn dan walgelijk