Deze manier van schrijven doet me echt denken aan chick-lit uit 2007, of hoe ik me voorstel dat Lena Lijstje als puber lijstjes zou hebben gemaakt en ingezonden naar de Tina/Fancy (of is dit te specifiek?). Erg irritant, maar ik snap ook wel dat je na 10 jaar verdienen door te schrijven over je leven als introvert je moeite hebt met het leuk verpakken.
Me op vakantie in het buitenland : Lekker eten.
Me op vakantie in Nederland : Lekker eten.
Me thuis : Lekker eten.
Ik kies mijn vakantiebestemming op de keuken uit. Geen lekkere keuken, dan krijg je mij er niet heen.
ja maar zij schrijft altijd een beetje “cool” en cliche. Ik vind dat een soort twitterstijltje.
Ik vind eten zoeken altijd het vervelendste van de vakantie. Het liefst zou ik op benzine lopen ofzo. Er gaat altijd zoveel tijd in zitten.
ja uwlch en dan in zon middelmatig cafe op gammele stoeltjes 8 euro betalen voor een zure tosti.
heb er echt hélemaal niks mee.
vroeger kon ik leven op sigaretten en cola light (nog steeds wel denk ik maar is niet meer echt geaccepteerd).
maar ik vind horeca in nederland ook niet echt leuk.
Doet zij nog iets anders dan reclame maken voor àlles wat maar kan + gigantisch veel gratis spullen ontvangen om die vervolgens door te verkopen? Hoezo is zij nog geloofwaardig? Hoezo willen merken met haar samenwerken? Hoezo kan iemand nog sympathie voor haar hebben? Hoezo kan ze fier zijn op zichzelf en haar job? Zoveel vragen.
Edit: dit gaat dus over Sjerena
Haha ja precies dit. Als ik op vakantie een leuk/goed restaurant gevonden heb ga ik ook zeker vaker terug want dat scheelt me weer moeite en tijd. Een terras voor een drankje heb ik dan weet veel minder moeite heen. Het ergste is als je met meerdere mensen consensus moet bereiken over waar je gaat zitten: ja… we kunnen hier zitten…maar we kunnen ook kijken of er dáár misschien nog iets leukers is… allemaal daarheen sjokken, blijkt uiteraard toch niet leuker te zijn, dan terug, is het daar vol, moet je alsnog iets anders zoeken. Als ik nog een keer iemand vermoord zal het waarschijnlijk samenhangen met restaurant besluiteloosheid van anderen. Mij maakt het allemaal niets meer uit op dit punt. Ik wil gewoon duidelijkheid.
Grappig hoe iedereen er zo verschillend in is. Ik vind eten ook een mega belangrijk onderdeel van vakantie. Ik ga dan echt recensies opzoeken want o wee dat ik mn tijd en geld zou spenderen aan iets wat niet lekker/niet gezellig is. Gelukkig vertrouwen mijn reisgenoten me daarin zodat het niet voor ellenlange discussies zorgt waardoor finaal iedereen zodanig hangry wordt dat er uiteindelijk toch in een slechte zaak gegeten wordt
Ja precies vooral als iedereen chagrijnig hangry is. Ik wil gewoon naar de supermarkt en haal daar een brood en wat fruit. Smaakt me ook vaak beter.
Ik vind eten zoeken het vervelendste aan de dag. Avondeten lukt me nog, maar ontbijt en lunch? Ik eet nu ik hele dagen thuis zit meestal gewoon een stuk fruit en een boterhammetje met pindakaas.
Om dan natuurlijk 's avonds een megaportie naar binnen te werken.
You took one for the team
Ik vind het zoooo raar om iets te gaan verkopen van een merk waar je steeds mee samenwerkt? Grote kans dat ze dit opgestuurd heeft gekregen. Dat moet voor zo’n merk toch ook niet ok zijn? Snap dat echt niet.
En Debbie krijgt gezeik omdat ze iets weggeeft aan iemand die het waarschijnlijk wel gebruikt. Zo raar.
Ik ben een paar jaar terug naar de dichtstbijzijnde Carrefour over de grens in België geweest met mijn moeder. Dat was ons doel die dag, de Carrefour bezoeken. 2,5 uur gelopen. Was echt een topdag <3
Snap ik helemaal! Toen ik mijn familie in Schotland ging opzoeken heb ik ook een hele middag geblockt voor supermarkt safari’s
Ik zag ook dat Anna Nooshin kleding verkocht op UW voor het rode kruis en geloof dat 90% nakd was
Maar volgens mij krijgen die influencers zoveel opgestuurd van nakd en volgens mij draagt nooit iemand het? Zoals Anna, Monica of Noor, die zelfs collecties met ze uitbrengen, dragen het toch (bijna) nooit echt?
Overpriced en crappy kwaliteit
Ja is zoals boohoo loavies en gomegetfashion
Zoals wij vroeger coolcat en Wonder Woman hadden
Hotste haltertopjes op elk schoolfeest hoor