Beutyblogtopic XL #8

Ik heb 3 truien van Nakd, waarvan 2 van Monica (don’t shoot me back) maar dat zijn echt mn favoriete truien. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik nog erger dan jij, heb er beschamend lang (voor iemand die consistens de bloggerstopics bijleest) over gedaan voor ik eindelijk begreep dat de samenwerkingen niet met de snackrepen waren.

51 likes

Haha same, was laatst met vrienden weg en toen hadden we ergens heel lekker gegeten. Ik stelde voor de dag erna er weer heen te gaan, want iedereen was tevreden, niet te duur, vlakbij appartement nou perfect, iedereen keek me aan alsof ik gek was: “juist leuk om nieuwe dingen te proberen blabla.” Zaten we vervolgens bij een tent met gore pasta.

8 likes

Hahhaa dit is echt zo on point wat ik het meest haat aan groepsvakanties. Vooral mensen die eeuwig besluiteloos zijn en dan de hele tijd ‘maakt mij niet uit, kies jij maar!’ en dan heb je eenmaal iets gekozen en dan zeggen ze ‘hmmm ja ik heb wel gister wel ook al pasta gehad…’

17 likes

Maar dit kan je dus niet overkomen wanneer je op basis van gedegen onderzoek een restautantschema maakt :flushed:

21 likes

Die mukbang van Lotte. Geen idee waarom ik dit dus nog kijk. Ze verteld wat over hun nieuwe huis. Ze willen dus niet veel zelf doen. Woonkamer laten stucen, laten verven binnen en buiten, nieuwe vloeren. In de woonkamer komen nieuwe vloeren, nieuwe raamdecoratie. Oh ja misschien een schuifpui. Eigen keuze om dingen te laten doen.Ik ben juist trots op wat ik zelf heb gedaan, maar dat is mijn mening.

-weg-

Denk dat ze nog schrikt over wat dit allemaal kost. Of ze heeft gewoon veel geld op haar rekening wat natuurlijk ook gewoon zou kunnen. Dat ze veel sparen en de spondeals veel opbrengen Want ja wat hoeft ze nou zelf nog te kopen, kleding/ make-up / verzorgingsproducten krijgt veelal

Einde klaag post.

Mascha post dit net op dr story

163 likes

Mascha is ook wel een van de weinige die nu echt het goede voorbeeld geeft.

44 likes

Amen!

1 like

Heel goed, en ook nog eens netjes verwoord

4 likes

Wel vraag ik me af waar ze het vandaan haalt dat je je baby niet mag zien als je Corona hebt… dat heb ik echt nog niet eerder gehoord.

2 likes

Ik vind dit wel een beetje overdreven hoor. Misschien vinden zij klussen geen zak aan, of hebben ze twee linkerhanden. En wellicht sparen ze hier al heel lang voor, daar weten we denk ik niks van.

17 likes

Ik ben mega trots op wat ik in dit huis zelf had gedaan, maar als ik bij een volgend huis meer geld heb laat ik alles doen. Wat een drama is een verbouwing.

19 likes

Maar sommige mensen zijn toch gewoon niet zo handig? Ik vind het juist een goed idee om het nu te laten doen zodat het hopelijk nu allemaal in orde is.

Ik woon nu sinds enkele maanden in een nieuw huis. Ik vind het vreselijk dat de vorige eigenaars bijna alles zelf gedaan hebben want je merkt dit echt. Alles is net niet goed gedaan of gewoonweg fout gedaan (douche verkeerd geplaatst dus vocht in muren). De muren waren nog nooit professioneel aangepakt dus alles was schots en scheef geverfd, putten in de muur, barsten die alleen opgelost konden worden door een vlies,… Ik zou willen dat de vorige eigenaars niets zelf hadden gedaan, dan was het tenminste in orde in plaats van dat klungelen.

Het is fijn als je zelf handig bent en ik begrijp dat je er super veel voldoening uit haalt. Maar als je het geld hebt, dan laat ik liever ook zo veel mogelijk door anderen doen. + Wij hadden ook geen zin om elke avond + weekend nog te klussen.

Wat ze opnoemde was inderdaad wel veel werk nog. Die schuifpui, bedoelt ze nu de muur uitbreken en een heel nieuw schuifraam erin steken? Lijkt mij idd kostelijk.

Misschien hebben ze iets meer geleend en echt nog flink wat reserve op hun spaarrekening staan. Ik denk dat die spon deals de afgelopen jaren wel heel wat geld hebben opgebracht hoor.

7 likes

Misschien hebben ze een bouwdepot bij de hypotheek? Of een schenking van ouders? Wij gaan ook verbouwen en laten alles doen door professionals. Ik ga mijn (2 linker)handen echt niet aan branden hoor. Sorry not sorry.

Hahah nu heeft mas kaneelbroodjes besteld. Van die mega units. Niet een of twee, nee meteen een doos van 24.

6 likes

Echt living the life die vrouw. Gewoon bij iedere craving lekker luxe variant ervan bestellen. Heerlijk

83 likes

Voor zover ik weet is dit in NL absoluut niet aan de orde. In mijn ziekenhuis (Midden Nederland) mag de partner zelfs bij de bevalling zijn ook al zou hij klachten hebben. Dan wordt hij helemaal ingepakt.

3 likes

Ja tenminste een influencer die het goede voorbeeld geeft. Ik zie zoveel voorbij komen op insta en met een opgetrokken wenkbrauw te kijken, vaak met teveel mensen én geen anderhalve meter. Goed voorbeeld yay!

Zij en Noor geven wel echt het goede voorbeeld :raised_hands:t2:

5 likes