Beutyblogtopic XL #8

Ik kreeg ff een error in mijn hoofd door deze thumbnail. Ik dacht: hè, hoe staat zij??? (ze knielt kwam ik achter):sweat_smile::joy:

34 likes

Jezus waarom heeft ze de gordijnen aangetrokken?:woozy_face:

5 likes

Ooooooh yes, zo leuk!!! Hoop echt dat ze hem nog ff dropt tijdens dit quarantainelife, helemaal zin om hem meteen te kijken.

Ben echt een intense Nikkie-fangirl besef ik me. Ook dat domme &C blad gekocht púúr voor het interview met Nikkie maar vind haar gewoon zo tof en eerlijk en down to earth ofzo?

2 likes

Vond het weer een klassiek leuke video eigenlijk, leuk dat het een onderwerp is waar ze echt wat van weet natuurlijk. Tof

34 likes

Wat een briljante thumbnail. Dat zie ik niet veel andere bloggers die hier besproken worden zo doen.
Dit klinkt misschien sarcastisch maar ik meen het, vind dat echt tof en precies wat het moet zijn :sweat_smile:

28 likes

Ik lees deze zinsconstructie zo vaak bij Cynthia maar dit is toch geen volledige zin?

In de week van mijn verjaardag (18 mei) zouden wij naar Japan.

Zijn er andere mensen die dit zo zouden zeggen/schrijven? Is dit iets Zwols/streekgebondens? Is dit omdat het zo lekker nonchalant klinkt?
Ik vind het zo raar lezen en klinken :confused:

20 likes

Ik denk dat het iets streekgebonden is, want nu ik er over nadenk, zeg ik dit zelf ook wel eens zo.

3 likes

Volgens mij is dat iets uit regio Zwolle/Overijssel inderdaad, ik hoor het hier ook regelmatig

4 likes

Ik zou dit ook wel zo zeggen… en ik kom niet uit die regio.

Ik zeg dit altijd zo haha, zou ook niet weten hoe t anders moet. Kom niet uit regio Zwolle, wel regio noord

2 likes

Ja of snorkelen dus…

11 likes

Gisteren ook al 20 stories over een of andere box. Tell Sell kan nog wat leren van haar account tegenwoordig.

3 likes

Ohja dat is grammaticaal wel logisch haha

1 like

Vreemde manier van praten :thinking:

23 likes

Je denkt toch niet dat simpele boodschappen daar het huis binnen komen

4 likes

Ja geniale boodschappen…wat dat ook mag zijn. Maar vooral die oh yes en maar echt vind ik zo vreemd. Alsof je “hahaha ik ga stuk” typt maar niet lacht.

6 likes

Ja mee eens, sowieso die focus op eten vind ik eigenlijk irritant. Ze pretendeert te eten waar ze zin in heeft, wanneer ze er zin in heeft. Doe dat dan ook zonder er zo’n spektakel van te maken. Het is maar eten meid.

8 likes

Nou, ik herken het wel hoor. Als wij op vakantie gaan dan vind ik het ook heerlijk om daar allerlei lokale dingen te eten, door de supermarkt te struinen, uitgebreid ontbijten etc. etc. Ik kan me daar ook echt enorm op verheugen.

37 likes

Buitenlandse supermarkten door struinen is een van de leukste dingen van vakantie :joy: vooral gekke chips smaken en snoepjes uitproberen.

57 likes

Te Gek !Waanzinnig! Geniaal! Fantastisch!
Hoe meer ik deze woorden lees van Cynthia des te minder de geloofwaardigheid.
We weten namelijk allemaal dat Cynthia liever op de bank onder een dekentje ligt met een fles wijn.

11 likes