Jeroen.
Omg kan dit ook met appel ipv aarbei ?
Grapje mag ik t recept? Is dat met mascarpone zoals die aardbeien pizza van Happy Italy.
ik heb het 3,5 jaar volgehouden deze video niet te kijken, ben nu toch gezwicht en baal hier van.
Jaaaa door de HI ben ik geinfluenced hahaha
Hahaha, ik blijf volhouden! Voor ons allebei, meid
Ok ik heb er dan ook na al die jaren opgeklikt en het was serieus nog erger dan ik al die tijd dacht.
volwassen man spartelend in jelly bad
Omg die nare video ook nog nooit gezien, want serieus die thumbnail alleen alâŠ
Had hij die video beter âweird creep lying in weird jelly bathtubâ kunnen noemen
brr
Tuurlijk Sjereen, we gaan ff 40 insta accounts volgen voor een winactie .
Oh en update in de Sjors/ Picnic kwestie: hij heeft hier nog niet aan de deur gestaan. Maar ben van harte bereid om te vragen of hij ff live wil gaan mocht het gebeuren (grapje, krijg waarschijnlijk alleen maar een rooie harses en laat dat een fles olijfolie kletteren ofzo).
Nou inderdaad, ik ging ook kijken omdat ze het zo lekker vaag omschrijft âvolg alle accounts die gevolgd worden door dit zoveelste bloggerpromotieaccountâ. 40 accounts!
Ik snap eigenlijk niet dat zij hieraan meedoet? Dit is zoân constructie voor wat kleinere bloggers die zo op elkaars succes kunnen meeliften.
Ik ging nog even de andere accounts bekijken, die ken ik niet, maar die hebben allemaal ook mega veel volgers.
Gaan echt zoveel mensen aan deze actie meedoen, dat het voor die influenzas interessant is? Ik ben hier te oud voor denk ik, pffffâŠ
Ik was even vergeten dat Picnic een bezorg service was. Ik dacht huh waarom komt sjors in jouw ruin picnicken.
Iâm just going to leave this here video over dit soort âscamsâ Ik wist overigens niet eens dat dit een ding was, tot ik deze video zag.
Leuk dank je, ga ik zo kijken!
Ugh dat wat Serena nu promoot is hetzelfde wat de KarJenners een tijdje geleden deden. Die gaven designertassen weg als je 100 accounts ging volgen. Natuurlijk doen al die tienermeisjes dat wel even, maar ik vind het onbetrouwbaar
Ik vind dat echt cool sjors dat ie er geen geheim van maakt (niet dat dat zou moeten) en lekker stories post in zân vrachtwaggel.
Ja, die video die ik net postte legt het heel goed uit.
we hebben net heerlijk op een picknickkleedje langs een weiland homemade aardbeien gedipt in chocolade gegeten. #livethelife
Hij heeft gelijk. Ik zou veel liever in een Picnic waggel rijden dan mensen te flessen met rare winacties.
Linda (hakeboom) heeft eindelijk weer wat verteld over haar documentaire over Nikkie! Ze verteld in haar insta stories dat haar docu klaar is, dat Nikkie het zelf ook heeft gezien en dus klaar is om aan het publiek te laten zien. Ze heeft haar twee jaar gevolgd, dus ben er heel benieuwd naar. Hopelijk snel online of op tv of wat dan ook. Ze zegt niet niet waar, wanneer of hoe of wat precies.
Ik ben hier al zĂł lang benieuwd jaar! Die twee hebben ook echt een hele leuke klik.
Ze is haar kindje verloren na 20 weken zwangerschap.