Beutyblogtopic XL #8

Nog geen twee weken terug geloof ik. Echt heel erg :frowning:

Ik zie/hoor nu voor het eerst dat hij haar ook duwt. :face_with_raised_eyebrow: Waarom staat dit (nog) online?!

9 likes

Hahaha ik moet zo lachen als iemand dit filmpje weer post. Dit komt echt ieder kwartaal weer terug :joy:

20 likes

Dit blijft echt een pareltje. Heb hem nu ook weer gekeken met mijn vriend. Ga weer stuk xD
Naar achter!!! Echt naar ACHTER!! En dan daar aangekomen zijn de aardbeien groen :sweat_smile:

13 likes

Ik word zo agressief van dat infantiele stemmetje wat Mascha hier opzet. En dan die Greg die zo fakking geĆÆrriteerd op haar reageert dat ze naar achteren moet en ondertussen duikt hij zelf ook af en toe een paar keer naar beneden voor een aardbei. Loop verdomme dan voorop en hou je muil. :triumph: :face_with_symbols_over_mouth:

11 likes

Je mag ook naar mij komen!

33 likes

Lijkt wel of die zo uit bed is gestapt

3 likes

Ik ga zo stuk dat dit filmpje telkens terug komt haha

8 likes

Als er speciaal een fotograaf gekomen is, vraag ik mij eigenlijk ook af waarom Gregor niet ietsje beter gekleed isā€¦ :grimacing: Je hoeft echt niet chique om er casual, doch fotoproof uit te zien.

4 likes

Nou dat aardbeien filmpje is niet het enige pareltje van Krekor hoor!!!

19 likes

Ik ook! Pis in me broek. En dan Mascha die een struik met stronk en al wil meenemen :joy::joy:

Wat @Flamoes, waarom staat dit nog online?!

5 likes

Is dit een soort pizza fragola? :heart_eyes:

Yessssssss! :yum:

1 like

ik denk dat ze voor die 50 euro wel heel goed checken of ze een mooi aardbeitje dippen.

7 likes

Doen!

Neem pure chocolade (versterkt de smaak), in een bak doen en deze boven kokend water verwarmen en dan dippen. Chocola niet aan laten branden, goed blijven roeren en niet de gesmolten chocolade te hard laten koelen als je het vuur zachter zet. En dit alles voor de perfecte ā€˜krakā€™ bij een bijt. Neerleggen op bakfolie en daarna direct in de koelkast. En zorg dat er geen water(damp) bij de chocolade komt.

Voor 5 euro ben je klaar.

Ohja, bananen zijn ook erg lekker :heart_eyes:

16 likes

Echt hƩ, must be nice

En het daarna ook nog afdoen als een liefdadigheidsactie want ā€˜support ondernemersā€™

Net als zoā€™n candy apple. Dat je zoā€™n mooie rode glanzende appel hebt en als je er dan in bijt is het zoā€™n beurse groene in een mooie rode jas.
Deceptie.

Sorry voor het offtopic geneuzel.

32 likes

Wanneer?

Nou ja, vind het een prima barbecue outfit oid :joy:, Dat contrast met Mascha is gewoon zo groot. Een nette spijkerbroek en plain shirt met of zonder lange mouwen, had al zoveel meer gedaan. Er zijn maar weinig mensen die wegkomen met zoā€™n broek :weary: Maar misschien is dat indd. te gewoontjes voor 'm ofzo.

3 likes

Hahaha. Na deze video met geweldige thumbnail hier zo vaak te hebben zien staan, net toch verleid om te gaan kijken. Echt wtf. Grappig ook dat zā€™n kanaal MAN Cave heet. Welke jongen na de leeftijd van 12 wordt hier nu enthousiast van? :thinking:

2 likes