Beutyblogtopic XL #8

De naam Slabbekoorn maakt het er ook niet beter op

6 likes

Ik heb gewerkt in de online betaaldienstverlening en affiliate wereld, dit is echt exact zo’n lelijke website / betaalpagina van hele shabby cursussen en abonnement zoals “de ex terug methode” etc :rofl::rofl: kan dit zo niet serieus nemen.

5 likes

Gelukkig hebben we de GOAT nog om het uit te balanceren

6 likes

Is dit niet Venus of zie ik het verkeerd :sweat_smile:

3 likes

Holy hell dit is ook de langste advertentie ook. Echt een kwartier scrollen langs eindeloos vaak dezelfde foto’s van Sint en die John Slobberkont.

9 likes

Shit, volgens mij heb je gelijk. Ik heb gewoon gezocht op serena williams gif en de vrolijkste die ik zag genomen, niet echt op het gezicht gelet verder :grimacing: :sweat_smile:

1 like

Ik herken alleen wie wie is als ze beiden op beeld zijn :joy:

1 like

En dit dan. Voor. Iedereen. Die nog twijfelt:

‘Als deze unieke kans om door Cynthia en John gecoacht te worden inclusief de bonussen je wel wat lijkt. Maar je hebt toch nog een laatste twijfel. Deel dit dan zeker met ons via xxxx@xxxx.nl’

2 likes

Hahahaha fuck iconisch wel

1 like

Ook echt afgeprijsd van €1.795 naar €595. Als je weet dat er zoveel korting wordt gegeven weet de gewoon dat je opgelicht wordt. Zeker met die teksten van ‘speciaal voor jou!!’ erbij. En de waanzinnige bonussen erbij hebben samen een waarde van €592,-. Ze houden er dus maar 3 euro aan over. Zo zielig!

Dat Cynthia zich verlaagd tot dit soort types. Ik vind het haast een soort van oplichting.

33 likes

Deze man legt het heel goed uit.

5 likes

Is het ook.

2 likes

Dat denk ik ook. Maar ben altijd eigenlijk toch een beetje team Cynthia.

(Maar eerlijk, ik vind dit ook wel het dieptepunt van marketing. Zelfs ik trap er niet in.)

2 likes

Oh heerlijk die slogan

Oh wacht even, ik lees nu die site en ik zie dat ze een cursus voor kankerpatiënten verkoopt voor 995 euro. Toch niet zo grappig.

1 like

SERENA
SORENA
SORONA
CORONA

misschien dat het daarom naar klinkt?

27 likes

Ik heb het gevoel alsof coaching een combinatie is van sekte, piramide spel en van die Amerikaanse verkoopschema’s (bijvoorbeeld mensen die een of ander veel te duur dieet/make up/verzorgings profuct eerst goed vinden en dan zelf gaan verkopen). Elke coach heeft een coach, er zijn coaches die je leren coach te worden, maar stiekem draait het allemaal om geld verdienen met gebakken lucht :money_mouth_face:

42 likes

Ik zie niet echt hoe je dit positief voor Cynthia kunt zien, als ze inderdaad een investors bias heeft omdat ze 25.000 euro heeft ingelegd maakt dat het toch juist niet beter maar nog erger?

Is trouwens wel zeker dat zij hier echt aan meewerkt? Dit promoot ze verder totaal niet, in tegenstelling tot haar structuurjunkie activiteiten, of wel?
Ik vind het echt supervaag, net alsof dit iets is waar ze niet aan mee wil werken maar wel moet of zo. Het ziet er ook zo ontzettend onprofessioneel en nep uit, heel anders dan haar andere sites e.d.?

6 likes

Lijkt me toch wel? Het hoort wel bij de website van die coach en is dezelfde stijl. Misschien willen ze dit nu eerst exclusief houden voor de deelnemers aan die structuur/plan challenge en dan daarna nogmaals, maar dan de prijs omhoog gooien.

Die website ( l s o b . n l) van die coach of vooral de foto’s lijken zo gek. Ik weet niet of het camera instellingen zijn, bewerking of dat ze ouderwets ofzo lijken.

Mijn gedachten:

• Na een tijdje scrollen, een foto van tandartsen op de ietwat gedateerde website van een tandartspraktijk.
  • dan iemand die al bellend haastig is gaan zitten zonder even zijn jasje open te doen en met links zn laptop bediend (dat laatste kan aan mij liggen links track pad gebruiken lijkt me niet logisch, maarja ik ben linkshandig).
  • Op de volgende foto het ik vertrek stel: ze zijn er al wel even te zien aan de tan, ze kunnen nog lachen. Op dit moment is in ieder geval de website af of komen de eerste boekingen binnen. Maar het gebrek aan zon op de foto laat al zien dat het toch nog ergens mis zal gaan, wellicht is het gasten verblijf nog niet af, mist een vergunning of blijkt het huis van karton.
  • We zijn heel hard aan het werk, maar doen dat heel onhandig foto. Waarom is de persoon links niet even om het bureau heen gelopen en bladeren terwijl je maar het scherm kijkt lijkt me ook niet nuttig? Misschien was de geboekte tijd van de fotograaf op of was er wel weer genoeg gewerkt voor die week.
  • Deze bellende is het minst erg, hoewel ze niet lijkt te weten welke gezichtsuitdrukking ze probeert te doen en de locatie een hotel kamer is als ik de lamp bekijk.
  • Terrwijl zij in de hotel lobby doen alsof ze vergaderen, ben ik vooral benieuwd wat de serveerster achter het vieze raam doet.
  • Tenslotte de ik kom compleet onvoorbereid mijn plan bij jullie pitchen, maar hopelijk maken mijn biceps genoeg indruk, zodat jullie akkoord gaan foto.

Ik kan duidelijk niet slapen en mijn ergernis is groot.

18 likes

Haha deze beschrijvingen zijn zo grappig dat ik nu de site ga bekijken.

Edit: ja de foto’s zijn echt vreselijk. Geen medelijden met mensen die in deze gekkigheid trappen.