Aranka heeft volgens mij wel eens aangegeven dat ze dyslexie heeft. Mensen met dyslexie hebben vaak ook moeite met zinsopbouw en het schrijven van stukken tekst doordat er zoveel aandacht naar spelling en lezen wat ze geschreven hebben, gaat . Kan het miss ook door komen
En dan ook meerdere keren benoemen wanneer M jarig is en 2 jaar wordt. Hint hint spon verjaardagscadeau
Dat is zo en ik snap dat het lastig is, maarrrr⊠Het is haar werk. Desnoods laat je het door iemand nalezen. Niemand zegt dat je het allemaal alleen moet doen.
Als ik op mijn werk teksten van die kwaliteit zou afleveren, kreeg ik een hoop gezeik. En teksten schrijven is niet eens het belangrijkste deel van mijn werk, dat dient enkel om te rapporteren. ik moet ook regelmatig Franse en Engelse teksten schrijven, dus die laat ik nalezen door native speakers als het kan. De zinsconstructies zijn trouwens echt de reden waarom ik ben afgehaakt op Arankaâs blog. Lieve meid, daar niet van, maar ik kwam er soms echt niet door.
Ik heb trouwens hetzelfde bij Emmy. Ze schrijft leuke stukjes, maar leest Cynthia die niet na?
Haha nou de teksten van Cynthia zijn al niet veel beter Ik vind het persoonlijk onprofessioneel en getuigen van desinteresse. Het hoeft niet duur te zijn (en Cynthia; dat is wĂ©l aftrekbaar itt zoân workation), dus waarom niet de moeite nemen om te zorgen voor minstens correcte teksten als dat je core business is ? Zelfde voor alle andere beroepen overigens waarbij teksten schrijven je werk is; spel-/grammaticafouten vallen voor mij in de categorie âyou got one jobâ
Ik vind het ook nog eens geen leuke kleding⊠allemaal zo zakkerig
Ik vind echt niet dat ze het door iemand moet laten nalezen eigenlijk. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die haar blog wel leuk genoeg vinden, ondanks de taalfouten. Soms is dat genoeg toch? Ik vind opmerkingen als âIk zou met x echt niet wegkomen op mijn werk.â altijd een beetje flauw ofzo. Blijkbaar komt zij er wel mee weg en vindt zij het minder belangrijk. Het is haar bedrijf, dat is denk ik het grote verschil. Dan kom je nogal snel met dingen weg waar anderen niet mee wegkomen.
Je moet ook maar iemand vinden die zin heeft om (ik ga uit van onbetaald) andermans teksten te checken.
Ik begin zo langzamerhand een aversie te krijgen tegen de naam Serena door jullie. Ik dacht net echt vanâŠwat is uberhaupt een SerenaâŠals je een woord maar lang genoeg herhaalt wordt het vanzelf iets heel naars.
Ja same! Ik moet ook eerlijk zeggen dat haar blog voor mij ultiem irritainment is. Ik ken haar alleen van dit forum, en nu lees ik het vooral om te cringen.
Ik vind het ook een beetje gek dat serena haar kinderen nu al zo vaak buiten in een badje zet? Zo warm is het toch nog helemaal nietâŠ
Bwoa ik vind het toch echt wel al warm in de volle zon uit de wind. Ik zou ook graag in zoân badje zitten. Ik zie het probleem niet echt? M zal wel aangeven als ie het te koud vindt zeker?
Ik vind Serena echt verschrikkelijk met al haar spon, maar op een badje voor haar kinderen kan ik echt niks op tegen hebben
Maar het is haar werk niet meer, ze werkt 32 uur bij de kvk en haar blog is alleen nog maar een hobby. Al was het voorheen natuurlijk wel haar baan, dus ik snap je punt.
Uit de wind en in de zon is het in tuinen/op balkons al behoorlijk warm.
Erg hé. En dan loop je buiten en is het ineens een stuk kouder.
een vriendin was bezig met een productiviteitscursus en ik vroeg waar ze dat deed en nu heeft ze me uitgenodigd voor zoân facebook groep, blijkt het de âbusiness communityâ groep te zijn van John Slabbeblabla, Jeanet en Cynthia. Why, echt whyâŠ
Ugh ik kijk nu even verder maar het ziet er ook zo sketchy uit allemaal? Krijg echt tell-sell vibes hiervan : https://lsob.nl/ja/?fbclid=IwAR3dMKAZqVGLbkx2B_0rXCHkxsnXZelkGjbV-LwczF9TbmkBoFNm2aVedqg
Whatâs up met dat willekeurig hoofdlettergebruik? Wordt bijna een Spongebob-meme zo.
âDe beste Training en Coaching om met Meer Focus en Structuur je Planning WĂ©l af te Krijgen Terwijl je Juist Tijd hebt voor Familie, Vrienden en andere Leuke Dingenâ
Lijkt op zoân irritante scam(en spam)-reclame die je krijgt als je op illegale sites films en series gaat kijken. Dat je dan op de play-button drukt en de eerste klik zoân louche site opent met armoedige vormgeving en miljoenen die je kan winnen
Ik krijg echt kriebels van iedereen die zijn/haar product op deze manier verkoopt.
Die foto van John, was er echt niks beters?
Ik krijg SpongeBob vibes van deze man.
Snap niet dat iemand hem ziet en dan niet meteen denkt nee.