Ik vind dat niet per se liegen. Niet iedereen is actief op LinkedIn.
IT, niet zo spannend dus.
DSI? Wat een ramp! Moest elke dag dat ik niet had gewerkt verantwoorden, werkgevers die niet reageerden…
Dat scheelt inderdaad. Ik Heb best veel werkgevers gehad. Hopelijk hoeft zo’n screening voorlopig niet meer.
Ja dat is waar. Het is wat anders als je het gewoon niet aan hebt gepast uit luiheid natuurlijk of omdat je niet actief bent. Maar zodra je ergens gaat solliciteren en je laat het staan, dan vind ik wel dat je kunt zeggen dat dat min of meet bewust is want je weet gewoon dat werkgevers daar kijken.
Schijnt ook een ‘strategie’ te zijn om het te laten lijken alsof je gewoon nog niet je LinkedIn hebt ge-update ipv dat je werkloos bent.
Ik zie best veel dat bepaalde mensen vanuit hun eigen bedrijf ooit voor een opdrachtgever een project hebben gedaan en dan zetten ze dat bij werkervaring en niet bij projecten. Moeten ze zelf weten, maar bij bepaalde projecten weet ik dan dat het iets is waar ze maar een maand aan hebben gewerkt en dan staat er toch vaak tot heden. Ook een strategie.
Bijzonder dat ze ook niet tussen de docenten staat op de site van Wijnstudio…
Is ze daar echt docent (geweest) dan? Zegt ze dat zelf ergens?
Ze zullen misschien niet iedereen die wel eens een avondje/cursusje geeft daar als docent vermelden? Misschien heb ik het mis maar ik kan me niet herinneren dat ze dat zoveel gedaan heeft?
Staat bij die vermelding op LinkedIn, dat ze wijnlessen verzorgt voor Wijnstudio.
Dat uitroepteken tussen haakjes achter lekker is het irritantste wat ik vandaag gezien heb.
En er staat wij-notities
De batterij kan stuk/leeg zijn na een tijdje. Die kan je laten vervangen.
Die van mij maakte ook zo’n geluid en is kosteloos vervangen, maar was nog binnen de garantie. Maar volgens mij was het niet zo duur, 30 euro ofzo. En dan kan je weer 2 jaar.
Ik vind het echt lief dat krek die kleertjes voor poppy heeft gekocht
Haha ik moest lachen om het recept van Aranka. Er staan wel vaker foutjes in maar deze vond ik komisch
HOE MAAK JE HET?
1. Snijd de kipfilet in blokjes.
2. Bak ondertussen de kipfilet raar in olijfolie met de kruiden
Flauw, ik weet het
Ik vond het verder nogal een nonrecept en snapte trouwens niets van deze tip aan het einde?
Tip, zet er wel een glas water bij, anders kunnen de gnocchi stukjes uitdrogen.
haha die stap 1 en 2 ook onder elkaar, snijd de kipfilet in blokjes en bak ONDERTUSSEN de blokjes in olijfolie
dat wordt lastig
Haha ja inderdaad.
Ik vind het op de een of andere manier ook heel aandoenlijk: ze geeft ook de tip dat je eventuele restjes kunt opwarmen in de magnetron. Mijn hart smelt
Haha ja grappig en aandoenlijk, maar ook wel een beetje bijzonder aangezien het hier om een vrouw van 30(?) gaat…
No offense maar Aranka is voor mij heel erg de gemiddelde Nederlandse vrouw. Echt wat ik voor me zie als we het hebben over de gemiddelde Nederlandse. Doe maar gewoon doe je maar gek genoeg. En van die mensen die als je in het buitenland bent zo ontzettend herkend als Nederlanders.
Overigens, ik vind gnocchi 100x lekkerder als je het bakt in een koekenpan. Ipv koken.
Oh ik word ZO MOE van aaaaaal die spon elke keer op Serena’s stories. Niet te doen.