Beutyblogtopic XL #8

Mascha probeerde dalgona koffie te maken maar dan met chocoladepoeder ipv instant koffie poeder. En dat werkte natuurlijk niet. :sweat_smile:

5 likes

Wel echt iets dat ik zelf ook zou proberen. Net als toen ik koffie zette met koffie in plaats van water voor die dubbele kick, het liiijkt een goed idee!

31 likes

Ik hoop stiekem dat ze ze gewoon voor de story in de prullenbak gooit. En dan toch bij het te winnen pakket stopt. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

wauw hoe oud was zij ook alweer :rofl: :rofl: :rofl:

wow maar waarom werk dit niet. Wat een life hack

14 likes

wat heeft die mijt het toch zwaar he… als zelfstandig onderneemster.
-ze heeft geen google (lmgtfy: grote spiegel)
-ze heeft geen plek op haar 129 vierkante meter
-ze heeft geen licht in geen van de 3 verdiepingen

waar moet ze nu haar spon shoplog opnemen :pensive: hoop wel dat de overheid deze ondernemers gaat steunen in deze zware tijd.

36 likes

Wat heerlijk nieuws ook. Love FF boulevard.

2 likes

Wauw dat hele rek vol met kleding van Serena heeft ontvangen. Blijf het zo bizar vinden. Steekt ja werkelijk geen vinger uit. En die keer dat je haar dan op insta ziet is het spon.

10 likes

Ik weet het!!
Omdat het water al verzadigd is met koffie en er niet nóg meer koffie bijkan.
Groetjes

5 likes

Miep :heart_eyes:

2 likes

Dus er is een maximum aan hoe sterk koffie kan zijn ? Wow, nooit over nagedacht, mind is blown !

1 like

De sterkte ligt ook aan de bonen zelf en niet aan de hoeveelheid bonen. 1 boon is even sterk als 10 bonen al heb je er meer nodig voor een kop koffie.

Wat betekent lmgtfy eigenlijk?

1 like

Let me google that for you

8 likes

Want? Weet jij t ook niet?

Oke flauw ben al weg

68 likes

Vera Camilla heeft weer een nieuwe video van haar Stash.

1 like

Maar LinkedIn staat bij ‘gewone’ mensen helaas ook vol leugens.
Ik heb oud-collega’s die op staande voet ontslagen zijn vanwege diefstal, of die in rehab zitten, en volgens LinkedIn werken ze gewoon nog bij het bedrijf waar ik werk. En dan gaat het niet om een paar weekjes maar om een paar jaar.

7 likes

Laat me raden.

35 likes

In wat voor sector werk jij? :joy:

20 likes

Ik vind het altijd zo onwerkelijk om te horen dat mensen zo liegen op hun CV. (Ook bijv. betreft opleidingen.)
Ik zou daar zelf echt te schijterig voor zijn. Ergens vind in het wel een beetje bewonderenswaardig als je daar de ballen voor hebt.

21 likes