Je wil mijn make-up en nagellak collectie ook niet zien hoor
En verspilling
Zo zonde, echt kinderachtig
Haha best kinderachtig indd maar dit zie me salty zelf ook wel doen🤣
Al die stickers op die vuilnisbak! Doet me denken aan boomers met van die laptops vol met stickers.
Hahaha ik snap Deb wel. Die dingen worden ongevraagd opgestuurd maar kennelijk wel onder bepaalde voorwaarden. Kom nou, mooi niet.
heerlijk dit, beetje reuring in de tent
Vind de situatie best tweezijdig. Het is echt achteraf gezeur als influencers zeggen dat ze ongevraagd shit krijgen. In je beginperiode als blogger/vlogger ben je namelijk wel blij met die dingen. Nooit nemen ze daarna de moeite om zich af te melden voor die pr-lijsten. Zou een heleboel vervuiling besparen.
Ik wacht even tot ze live gaat op insta dan heb ik alle tijd om even in de prullenbak te graaien
Serena is ook weer schaamteloos aan het bedelen om een hele mooie grote spiegel op insta. Want waar kan ze überhaupt zo’n mooie spiegel vinden?!
Hopelijk zit er nog geen afwasmiddel overheen
Toch bijzonder hoe de hele wereld toegang heeft tot zoekmachines, behalve influencers. Ze hebben zoveel vragen waarbij een simpele search minder tijd had gekost dan de stories en foto’s.
Wil bijna een lmgtfy naar d’r sturen.
Ik trek die influenza’s echt slecht vandaag, merk ik😂
Mijn hemel. en dan ook nog allemaal vragen over het licht. Ik krijg bijna het idee dat ze niet alleen een spiegel, maar ook een interieurstylist verwacht.
Kunnen we haar en de huismuts niet koppelen? Krijgt Serena een spiegel + advies en hoeft ze Huismuts alleen maar één slof te geven.
Kreeg Shifra niet laatst ook zo’n mega spiegel gespond ? Heeft ze daar toch in ieder geval iemand mee ge-influenced haha
Ik wil graag een Anouk berends spiegel. Anouk als je dit leest ik zal dr veel outfit fotos in maken.
Misschien moet Google ook via influencers gaan adverteren. Misschien dat als ze ervoor betaald worden het wel zelf kunnen opzoeken.
Jezus gooit ze nou gewoon nieuwe producten in de prullenbak? Wat is er mis met haar?!