Nikkie bij dat spelprogramma met Linda de Mol: Hermes is de god van de… TASSEN!
Handig wel, zijn fiets had ie toch niet meer
Werkt George niet meer bij Talpa?
Misschien niet zo handig om zijn prive gegevens (met achternaam) hier te delen
Wat is hier zo badass aan dan? Ik vind zo’n rant eigenlijk best kinderachtig. Denk vooral: ja, en?
Alleen als influencer kom je weg met zulke rare posts. Ieder ander bedrijf zou direct als ‘onprofessioneel’ worden gezien. Ongeacht of dat ze nou een naam erbij noemt of niet. Vecht je vete lekker met de pr-afdeling uit?
Voor iedereen die nu ook als een malle opzoek wilden gaan naar de foto van het pakket om het betreffende merk te zien: het gaat om S.ally H.ansen
En ze liegt eigenlijk ook, want op beautyscene staan gewoon artikelen over sally hansen. Maargoed
Vind het anders ook vreemd dat ze die lakjes niet mag weggeven en dan een bericht in de inbox krijgt ipv mail bijv.
Oke fijn dat jij dat vindt, ik vind het wel eens verfrissend dat een blogger niet alleen maar mee praat met merken.
Nah, dat is het minst vreemde hieraan, aangezien dat de plaats is waar het gebeurt en ze daar direct kan reageren ipv dat bericht in de mailbox zoekraakt.
@colalight Gaat me niet om wat ze zegt, maar om hoe ze dat doet. Vind het zelf ook vreemd van SH om iets km te sturen waar ontvanger blijkbaar niet van mag bepalen wat ermee gebeurt, maar ik vind ook zo’n shady bericht gewoon niet ‘badass’, lol. Doet me echt denken aan jonge meiden op de middelbare school die ruzie hebben en shade gooien zonder naam. Ze kon ook gewoon een net bericht schrijven met dat SH het niet wil, daarom worden de producten vervangen. En eventueel een statement dat als merken haar ongevraagd dingen opsturen zij het recht heeft om daarmee te doen wat ze wil. Van elk fatsoenlijk bedrijf verwacht men goede communicatie, maar influencers mogen hun sociale media volplempen met onzin
Enfin, waarom verwacht ik überhaupt goede communicatieskills van deze vrouw?
Haha Sally Hansen is Coty, dus als ze niet voorzichtig is krijgt ze straks ook niks meer van Gucci Beauty, Bourjois, MaxFactor, Rimmel, parfums van Chloé, Marc Jacobs, Calvin Klein etc etc…
Vind het ook wel interessant dat ze blijkbaar winacties doet met afdankertjes
En nog steeds is dit pakket beter dan de Monica Geuze Box
De lat lag laag
Dat gebeurt/gebeurde toch wel vaker? Ik vind het wel leuk, ze krijgen genoeg opgestuurd. En je kan t wegbrengen naar een stichting maar af en toe een winactie is toch leuk.
Het is niet alsof je afgekloven lippenstiften krijgt (denk ik, heb verder de stories niet gezien)…
Ja oke, maar ik zou zelf denk ik juist liever een winactie doen met favoriete producten dan met producten die ik anders weg zou gooien. Ligt er ook aan waarom je ze weg zou gooien, of je de kwaliteit niet goed vindt, of het gewoon niet jouw ding is.
Het is ook eigenlijk wel logisch als ik er over nadenk.
Wat ik vaak in video’s heb gezien, krijgen ze hele collecties toegestuurd. Dus lipstick in 12 kleuren, foundation in 10 kleuren en 4 oogpaletten bij wijze van. Ze krijgen heel veel binnen en ik kan mij voorstellen dat je ook niet alles wil houden. Wat moet je met de zoveelste rode lipstick bijvoorbeeld?
Ja ho eens even nu klinkt je net als mijn vriend