Beutyblogtopic XL #8

Zie dat ze in haar story nu ook een oproep doet aan kroegeigenaren (ook lekker specifiek) ben zo benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen naar de volgende spondeal

1 like

Wat hebben we een medelijden met influencers
Koophuis en gratis interieur, nooit makeup en verzorgingsproducten kopen. Was zelfs haar auto geen spon?

3 likes

Heeft iemand geteld hoe vaak massa “ik weet niet” en “i dont know”, of een combinatie van deze twee, zeg in haar nieuwe video? Als je er op gaat letten is het super irritant

3 likes

Ala je elke x een shotje neemt heb je nog een leuke avond.

4 likes

Wel een goed drankspel voor deze bittere tijden ja :thinking:

1 like

Ik weet gewoon meteen over wie dit gaat, zonder de post waarop je reageert te hebben gezien :roll_eyes:
Weet ook niet over welke obsessie het gaat maar wel dat Cynthia er waarschijnlijk binnen een paar maanden een boek, instagramcursus of training rondom opzet, of lekker laagdrempelig op de cover van het vakmagazine erover komt :joy:

3 likes

Hahah ja en mijn hoofd leest het ook echt als Roobuhnrita, alsof het echt één naam is zeg maar

8 likes

En Mascha leest overal tips en hoort de hele tijd dingen? Ik vind het zo gek hoe zij over al haar keuzes praat, alsof de hele wereld haar dingen influistert die ze gelijk ook aanschaft. Kan mijn vinger er niet precies op leggen wat ik nu precies zo irritant vindt.

5 likes

Ik denk eigenlijk wel dat ze echt honderden dm’s en comments krijgt van moeders met tips en dingen die ze moet kopen

2 likes

Ja, true. Maar alles wat ze de laatste tijd doet hoort ze van tips van … ?!

Ik heb het gevoel dat Mascha ook veel op Reddit leest, misschien niet per se over zwangerschap maar wel over ‘Murica gerelateerde dingen

1 like

Ja dat is dus echt vet lullig en ik dacht ook al meteen dat robenrita zich daarom verstopt en dat sereen haar niet gezien had. :male_detective:t3:

Massa eet een hele bol knoflook van de barbecue :eek: gewoon per teentje volgens mij

1 like

Ik zou het niet kunnen maar het is wel heel gezond.

1 like

Voordeel van social distancen is dat dat gewoon kan :heart_eyes:

16 likes

Jawel dit kun je wel denk ik, is niet zoals een verse knoflook. Smaakt beetje zoetig zelfs. Ik vind het lekker om uit te smeren op een toast of brood

14 likes

Ja, super lekker!

1 like

Cynthia’s wijnobsessie is echt helemaal weg he? Instagram voor het laatste gepost in september vorig jaar, op haar wijnblog niks meer gepost sinds augustus vorig jaar. Ik had echt gedacht dat ze daar (gedeeltelijk) haar werk van wilde maken. Ook met die wijncursussen en omdat ze toen wat proeverijen had gehouden. Maar misschien kwam ze erachter dat er meer te verdienen was met dat structuurgedoe dan met wijn.

38 likes

Haha ik dacht echt preciés hetzelfde :rofl: ik vraag me dan vooral af waarom niemand hierover lijkt te vallen in de comments bij zo’n artikel

4 likes

Uit haar review van de stofzuiger waar ze naar linkt:

Zelf had ik hem denk ik niet gekocht omdat ik het echt te veel geld vind.

:’)

Laat ik van het positieve uitgaan en aannemen dat ze hem na langer gebruiken het toch wel waard vindt :upside_down_face:

16 likes