Beutyblogtopic XL #8

haha deze omschrijving is eigenlijk nog grappiger dan de story zelf

ook stug robenrita blijven zeggen haha

35 likes

en dat hij dan zegt: nouen ik kreeg tenminste een zwembad cadeau, jij kreeg een beeldje van je zwangere moeder toen je 4 werd!!

97 likes

Zie hier een wilde Robenrita

154 likes

Super opmerkzaam van jullie! En niet zo’n goede verstopkunsten van Rita

2 likes

Misschien wordt dat haar volgende hobby/passie wel. Ze verslijt er nogal wat, dus ik sluit niks uit.

2 likes

Hahha ik heb de story 5x moeten kijken, maar dit is stiekem echt heel grappig.

4 likes

Hahah deze omschrijving, ik ga stuk

2 likes

Oh… :joy::sweat_smile: Nou ja, Marshall is in ieder geval heel blij :grin:

Maar zou het nou de bedoeling geweest zijn dat ze echt onzichtbaar was? Zo van: “nee ma, achter die plant blijven, anders gaat die zure kantoortrutten weer van alles bedenken.”.

17 likes

Volgens mij zit ze gewoon op de trap op afstand te kijken. Die plant staat op de kachel, door de hoek van de camera lijkt ze door de blaadjes te gluren.

1 like

Ja dat snap ik. Maar ik bedoel in de hele ‘Sjors mag z’n kind niet zien vanwege Corona maar Robenrita wel’.

3 likes

Hahahaha love echt dat er hier consequent over Robenrita wordt gesproken, ook als het alleen over oma gaat :joy:

49 likes

Moet je maar niet zo’n naam op insta gebruiken. :relieved: Terwijl het sws 100% ritavanrob is die alle berichten en reacties post :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ik zie robvanrita ook helemaal niet zo vaak eigenlijk haha.

2 likes

Haha nee klopt! Misschien wil hij ook gewoon niet op sociale media voorbij komen. Daarom zou het nog vreemder zijn om dan een gebruikersnaam te kiezen waar zijn naam ook in voorkomt :sweat_smile:

1 like

Wat een bullshitpost van Sereen over die mondkapjes. Laat dit soort dingen gewoon aan de experts over.

10 likes

“Corona raakt ons allemaal en ZEKER de zelfstandige ondernemers hebben heel erg te lijden”

Hoe durf je zoiets te schrijven haha al die oudjes in zorghuizen die massaal besmet zijn en al weken geen bezoek meer hebben gehad, alle mensen die in isolement sterven en hun families die nauwelijks afscheid hebben kunnen nemen, de meldingen over partnergeweld zijn exponentieel gestegen…

MAAR OOO DE ARME ZELFSTANDIGE!!!

135 likes

Ohh bahhh dit soort posts… lekker vooral aan de groep denken waar je zelf onder valt.

2 likes

Ik vind ‘ondernemer’ inmiddels ook wel een gulle beschrijving van sereen.

48 likes

Zolang zij nog lekker gesponde insta’s kan posten heeft ze echt 0 klagen volgens mij. Ze zou nu een horecagelegenheid/kapsalon/winkel/etc hebben, met wel de kosten en 0 inkomen, dan pas zou ze om medeleven mogen vragen.

6 likes