Beutyblogtopic XL #8

Jip

Edit : Sorry dit was mn telefoon die raar deed. Geen idee waar ik op gereageerd heb ook…

3 likes

Mmmm

12 likes

Ik heb in elke hoek van mn huis een foto proberen te maken maar je ziet t niet door t licht haha. Ik maak er morgen een in het daglicht maar het is heel goed gelukt.

2 likes

Maar hoe weten jullie dat het Sjors’ fiets is dan?

2 likes

Er worden heel veel reacties geschreven en geliket over dat het zijn fiets is en dat dat echt lullig is etc puur op een gokje? Dat vind ik best gek.

7 likes

Inderdaad. Ik heb hier of het Mommybloggers topic eerder geopperd dat Serena hier vast wel een goede reden voor had, maar toen kreeg ik de wind van voren.
Dit is ook een voorbeeld van een goede reden om je kinderen even geen live contact te laten hebben met papa.

1 like

Nou ja de wind van voren… volgens mij werd er terecht gezegd dat we ook niet zeker kunnen weten of Serena inderdaad een goede reden heeft om hem nu niet dichtbij te laten komen. Het blijft allemaal speculatie, of dat nu in het voordeel van Serena of Sjors is.

1 like

Hahaha ik ga stuk om robenrita achter die plant. Wat onwijs cute, Marshall met die dino.

20 likes

Cynthia deelt vanochtend op Instagram dat ze haar 1000ste plantraining heeft verkocht (à la 99 euro per stuk). Daar kan ze zeker een goede fles wijn van kopen. :sweat_smile:

18 likes

Ik vind het vaak storend hoe gepikeerd Mascha met kritische comments omgaat en ze veel teveel aandacht geeft, maar wat ze vandaag doet in de vlog vind ik wel tof; gewoon schijt hebben en er een grapje van maken door een modeshow te lopen in dat bevaljurkje. Go Mas! Staat haar trouwens ook goed.

7 likes

Ik vond die kritiek ook zo vreemd. En ik zag dat heel veel mensen zeiden dat ze helemaal onder het bloed zaten.
Had ik eigenlijk helemaal niet en mensen in mijn omgeving ook niet echt. Nuja ik vind het een mooi bevallingskleedje en wil ook zoiets kopen voor mijn 2e. Wel minder print denk ik

3 likes

Hij is zoooo schattig :heart_eyes: Dat voelt als ouder dan toch ook fantastisch als je een cadeau koopt dat je kind zo geweldig vindt. Instant rammelende eierstokken.

7 likes

:flushed::flushed::flushed::flushed::money_mouth_face:

Hahaha, uiteraard, we hebben het wel over Sereen :joy: Ben het er wel mee eens dat Mars heel schattig reageerde, ook vanochtend weer in haar stories

9 likes

Ja echt! Überhaupt zo’n zwembadje.

Je verwacht het niet.

3 likes

Ik las oprecht planttraining. Al is een plant training geen slecht idee :joy:

6 likes

Ik heb trouwens de stories nog eens terug gekeken van Serena. En ik zie die moeder nergens :thinking:

Achter de plant hahaha

30 likes

Komt na de story met de vraag of M dit leuk gaat vinden en daarna komt hij aangelopen vanuit de hoek waar robenrita achter de plant zit verscholen

45 likes