Bij mij heel vaak. Zelfs van die verkopers op straat durven me vaak niet eens aan te spreken door m’n chagrijnige smoel
Wel best handig tho, haha
Het is niet voor niks weg
Ik dacht dat het ging om de screenshots die geplaatst zijn maar niet on het verhaal maar ik haal mijn vraag wel weg.
Als je dit al onbeschoft vindt ben ik echt een onbeschofte bitch in daily life sorry not sorry
Als ze zich aan de lopende band en ook privé als een ‘hork’ zou gedragen à la. Maar dit is duidelijk gewoon een incidentje of ja: ze was in gesprek?
Weet niet of ik het me nog goed herinner maar bij Nick en Simon was één van de twee ooit in het ziekenhuis en toen vroeg een ‘fan’ om een foto oid. Hij weigerde en toen noemde de fan hem iets. Later plaatste dus Nick of Simon een verklaring dat die in het ZH was omdat z’n moeder ofzo heel ziek was en dat ie geen behoefte had om leuk op de foto te gaan. Toen dacht ik ook wel: je moet zoveel geduld hebben al ‘bekend persoon’. Ik vind het al irritant als familie per se tegen me aan wil lullen omdat ik simpelweg in huis ben/aanwezig ben terwijl mijn hoofd totaal ergens anders is😂 Dat het bij het vak hoort om iedereen te woord te staan steeds, slaat nergens op. Die mensen kozen voor een vak vanwege het vak, niet op de eerste plaats omdat ze steeds met vreemden op de foto willen of handtekeningen willen uitdelen in situaties die daar niet voor ingericht zijn. Zeg niet dat er medelijden moet zijn voor hen, want uiteindelijk kies je er gedeeltelijk wel bewust voor om in de spotlights te staan. Uiteindelijk is er wel een verschil tussen artiesten/bekendheden die structureel arrogant zijn en artiesten die voor zichzelf een duidelijke grens trekken.
Dus ze was in gesprek? En ze heeft hoi teruggezegd?
Verder vroeg ik me af of er een levende ziel is die het hele tie-dye filmpje van mascha en gregor heeft afgekeken?
- tuurlijk niet gekkerd
- toch wel
0 stemmers
Steeds doorspoelen en bij de modeshow wel helemaal kijken
Nou ja afgekeken, ik had het op de achtergrond staan terwijl ik andere dingen aan het doen het doen was.
Haha ja dit heb ik ook gedaan
Of je bent zo’n slungel als ik en weet je gewoon geen houding te geven omdat je onverwacht aangesproken wordt, je gooit dit soort hoofd in de ring:
en dan loop je ultiem gegeneerd weg.
Edit: wat @wompie al zei dus haha…
Ik denk daarbij dat Nikkie echt overspannen zou worden als ze met iedereen die haar aanspreekt een vrolijk praatje zou moeten maken. Ik voel me wel eens een hork als ik niet aardig doe tegen iemand die wil kletsen in de trein omdat ik dan denk ‘kleine moeite, groot plezier.’ maar moet je je voorstellen dat je dat dus tientallen keren per dag meemaakt.
Doet me denken aan alle gepikeerde volgers die boos zijn als ze geen reactie op dm’s krijgen
Of mannen die Hoe is het sturen en dan na 5 minuten ??? Sturen.
Doe rustig joh
Op elke slak zout
‘Op elke slak zout’ ja succes met alle slakken vinden
Het is ook gewoon oneerlijk als je Justin Bieber advies DM’t en hij niet reageert! Hallo accepteer gewoon mijn advies
Hij is soieso een botte lul. Kwam hem een keer tegen in de supermarkt hij zei niet eens hoi
BE DETERMINED
Een hele mooie nude kleur, alleen jammer dat je er eigenlijk niets van terug ziet.
haha ik moet zo lachen om die review van Aranka, hele mooie kleur alleen je ziet er niks van
Ik vind je pas echt een hork als je eist dat een onbekende verplicht leuk tegen je doet wanneer jij dat wilt
Wtf is een hork eigenlijk? Ik dacht altijd een gedrocht, een van buiten lelijk persoon
Dat iemand bot/lomp is.