Horkerige opmerking
Keizonnig vandaag buiten
Dankbaar deze illustratie te mogen leveren
Edit: was niet zo aardig nee, schreef gewoon wat er in me opkwam
haha ja waarschijnlijk maar dan staat het gek geformuleerd zo
Dat Aranka niet de beste schrijfster is was al wel langer bekend toch?
Ik vind haar zo een lieverd!!
Door mijn post wordt haar reactie wel heel erg over geanalyseerd haha. De hele situatie duurde 5 seconden ofzo. Ik ben blij dat ik geen bekendheid ben. Dat je hele analyses en discussies krijgt als je een keer niet perfect naar verwachting van die andere persoon reageerd. Had graag de situatie nog terugbekeken om te zien of ik inderdaad iets te spontaan haar onderbrak in een gesprek of juist niet, want het was voor mij meer als een soort bekende voorbijganger groeten bedoeld, het is niet dat ik een heel gesprek aan wilde gaan. Maar dan realiseer je een halve seconde later inderdaad dat diegene jou natuurlijk helemaal niet kent
Miss Stipjes? Master of the Dots?
Ik zat ineens te denken aan hoe de Foefs hun kindje zullen noemen. I know, zo random.
Mijn theorie: een naam die ze in Murrica goed kunnen pronouncen (ze wordt tenslotte 1/3647 Murricaans gezien Mas er ooit 3 dagen heeft gewoond) en het wordt een beetje een funny name (Gregs wishes).
Dus ik gok op iets als Steph, Mia, Abigail, Madison.
Ik denk serieus dat het gewoon Poppy gaat worden eigenlijk.
Ik vind het eigenlijk best bizar dat mas serieus al een aantal weken thuiszit. Ze zijn niet eens naar de supermarkt gegaan, laten alles bezorgen (ah + hello fresh). Ze was altijd al een huismu(t)s maar vind dit wel knap.
Of iets Russisch
Anastasia, Maria, Svetlana, Pjotr
Ik denk nog steeds Betty
Of Margā¦ de naam die niet genoemd mag worden.
Cynthia.
Ik denk iets heel zoets, meisjesachtigs en Engels, waarschijnlijk door dat Poppy haha. Iets als Maisie, Holly, Ruby, Ivy, Josie, Pippa, Olive, Noa, Blue of Elly (Eloise) ofzo.
Iām Blue if I was Green I would die
Vind Blue niet echt bij ze passen, maar Maisie weer wel
Ik denk misschien wel iets als Victoria! Beetje russisch, beetje engels, beetje posh. Kunnen ze het leuk afkorten als viccie of viccieplushywushy