Beutyblogtopic XL #8

Wat geeft Nikkie het recht om zich als een hork te gedragen als ze chagrijnig is en iemand haar gewoon heel normaal heel aardig even kort aanspreekt? Tuurlijk mag ze chagrijnig zijn. Maar ze mag ook gewoon normaal reageren.

4 likes

hahah reageer jij nooit eens chagrijnig op iemand terwijl diegene het niet verdient? Ik ben over het algemeen een vrolijk mens maar als ik ongesteld ben en chagrijnig bijv. dan moet je me niet aanspreken op straat :stuck_out_tongue:

5 likes

Nou sorry maar als ik in gesprek ben met iemand reageer ik mss ook zo. Ze zegt toch hoi terug?
Vind het eigenlijk ook raar om iemand in een gesprek te onderbreken.

9 likes

@crazyplantlady een onbekend iemand op straat of in een kantoorpand kan ik ook gewoon kort bedanken als ik chagrijnig ben. Ik snap echt niet hoe je iemand kan negeren als diegene je een compliment geeft en dat je dan niet even een glimlachje eruit kunt persen. Of een knikje. Of een zwaai als teken dat je het gehoord hebt.

@Candace Ik vind iemand straal negeren wel actief onaardig ja. Een knikje of een glimlach zelfs als je chagrijnig bent moet kunnen zoals ik hierboven ook zeg.

Maar goed, ik weet niet hoe het eraan toe ging. Misschien was Nikkie al verder doorgelopen en was Tubing degene die tegen haar rug aan het praten was terwijl Nikkie alweer 10 meter verder was in gesprek met haar vriend. Dan snap ik haar reactie meer. Maar als iemand tegen je praat, je zegt hoi, je kijkt iemand aan terwijl diegene iets zegt en vervolgens reageer je totaal niet en je loopt door, dat vind ik echt asociaal.

3 likes

Zo te lezen hebben we allemaal lekker geslapen vannacht

Weet iemand al waarom Mas en Cynth niet meer met elkaar omgaan?

69 likes

Ze zegt gewoon hoi terug en ze wordt hier gelijk uitgemaakt voor hork :joy::joy::joy:

85 likes

Ja dit man. Je hebt geen recht op aandacht van een vreemde op straat of waar dan ook.

19 likes

Hork, hork, hork soep eet je met een…

26 likes

Nou [quote=“Discopony, post:674, topic:17054, full:true”]
Nou sorry maar als ik in gesprek ben met iemand reageer ik mss ook zo. Ze zegt toch hoi terug?
Vind het eigenlijk ook raar om iemand in een gesprek te onderbreken.
[/quote]
Nou idd. Ik snap de reactie van @Tubing helemaal hoor, maar op zich onderbreekt ze Nikkie middenin een gesprek. Ik vind het nogal wat dat ze nu als hork en weet ik wat wordt afgeschildert. Misschien was Nikkie ook wel overrompeld? En ze reageert in eerste instantie toch aardig?

Het lijkt me zoo lastig: wij kennen haar misschien (of denken haar te kennen), maar zij ons natuurlijk niet? En dat geeft ons maar het recht om op een exemplarisch voorbeeld allemaal aannames te doen of ze wel of niet vriendelijk is?

6 likes

Ik vraag me nu echt af hoeveel mensen mij een arrogant kutwijf vinden, omdat ik als mensen die ik vaag ken “hoi” zeggen vaak denk ‘oh lord snel doorlopen’ en er dan een hele snelle “hoi” uitpers. Denk heel veel.

31 likes

Ja dat kan dus niet meer he! Nikkie is een publiek figuur en heeft geen eigen leven meer. Er gaan mensen dood, maar zij moet als hofnar elke keer een vrolijk dansje doen als iemand iets tegen haar zegt.

12 likes

Dingen waar je pas laat achterkomt het is niet ork, ork, ork…

Ze heeft hoi terug gezegd.

Nog even voor de mensen due er schijnbaar over heen lezen.

ZE HEEFT HOI TERUG GEZEGD.

46 likes

Zo absurd eigenlijk, want juist bij een bekende heb je nog reden om je af te vragen waarom er niet meer af kon.

3 likes

Er is volgens mij een verschil tussen chagrijnig zijn en onbeschoft.

Ik ben geen influencer maar heb wel twee fel gekleurde pailletjes liggen die ik nauwelijks gebruik, mag je hebben als je wil!

2 likes

Ik vind het juist aso en horkerig als iemand zomaar met mij/tegen mij wil praten.

15 likes

Ze zegt inderdaad gewoon hoi. Lijkt me lastig om als ‘publiek’ figuur wat dat betreft altijd aan te moeten staan. Snap best dat je daar niet altijd zin in hebt, vooral niet als je in gesprek bent.

Verder las ik net toevallig dit. Dus in dat geval snap ik het al helemaal…
https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/achterklap/6044652/nikkie-de-jager-lijdt-aan-een-posttraumatische-stressstoornis.amp

Al doorlopend hè! Ik ga echt niet stilstaan om daar dan hoi tegen te zeggen.

1 like

Zo lief! Ik pb je even.