Hier was hij beide keren na een jaartje weg!
Bij mij is het niet weggegaan (op mân gezicht) en bij mân zus ook niet. Geen idee of dat toeval is. Heb al verschillende zalfjes geprobeerd maar lijkt niet te helpen helaas.
Oh ik vind het echt een leuk huis! Zou er zo wonen. Vind de trap in de woonkamer naar de keuken ook zo mooi. En die hoge ramen, ja echt prachtig.
Het is van de buitenkant niet echt een mooi huis om te zien (vind ik), maar van binnen zit er heel veel ruimte in en sowieso die ramen in de woonkamer
Love myself ook een goeie dekkende foundation en ik ben ook echt niet vies van veel make-up, maar ik krijg echt jeuk van Jessie dr make-up op deze foto
Elke keer dat ik een foto van Jessie zie heb ik het gevoel dat ze me heel hard aan het judgen is.
Die navelstreep vind ik wel grappig wist niet dat het een ding was, maar dus blij om te weten dat ik blijkbaar mijn hele leven al zwanger ben
Navelstreng!? Zit hij er nog aan bij jou dat hoort niet hoor
Hahahaha damn autocorrect bedoelde navelstreep
Wist niet eens dat er een #8 beutytopic was. Is er nog wat gebeurd in beutyblogland of zitten alle beautybloggers make-uploos in quarantaine?
Grapje!
Beetje laat op de party, maar even een tegengeluid hierop. Ik erger me alleen aan het feit dat mensen direct op riotproof duiken als ze iets post, ik erger me niet aan riotproof zelf. Ze post nauwelijks. Anyway ik reageer zelf nauwelijks maar vind het wel belangrijk dat een paar mensen (mods uitgesloten) niet bepalen wat wel en niet mag hier.
Ik zag Nikkie vandaag, heel onverwachts in het kantoor waar ik werk liep ik bijna tegen haar op. Dus ik zei enthousiast Hoi!! ze zei hoi terug maar ik ben dan zoân awkward flapuit dus zei: Leuk je een keer te zien!! Ik volg je al een tijd! En toen ze zei niks meer maar keek ze weg/ging ze verder met haar gesprek met haar vriend. Vond haar niet zo sympathiek overkomen als online, maar kan me ook voorstellen dat ze ook scheitziek wordt van altijd maar aangesproken te worden ofzo.
Later vandaag last ik op nu.nl dat het niet zo goed gaat met haar, dus geen oordeel over hoe ze reageerde verder.
Zooo en dan iets zeggen over Ellen
Ik heb haar een paar keer op mijn werk gezien en dan was ze ook niet bepaald heel vriendelijk. 10 jaar geleden ofzo kwam ze een keer aan de kassa bij de appie en toen zei ik ook iets dat ik haar volg ofzo en toen werd ze heel rood en zei ze heel verlegen dankjewel haha, dat was wel heel schattig.
Haha dat siert de mens dan wel meer dan deze reactie.
Nu was ik degene die rood werd, gewoon van de hele situatie. Voelde me net weer zoân jong meisje toen ik daar wegliep. (Ik ben 30) Gelukkig kon ik mijn ei kwijt bij mijn collega van 15 die mij goed begreep
Ik ben haar een keer op het station tegen gekomen en toen was ze juist super vriendelijk. Ik had toen een tasje van maken ze voeg ook echt geĂŻnteresseerd wat ik gekocht had. Is wel al zeker 6/7 jaar geleden dus zegt niet echt iets over hoe ze nu is denk ik. Ik kwam haar ook nog tegen op een festival afgelopen zomer alleen toen heb ik haar niet gesproken, ze keek wel heel verveeld maar goed dat festival was ook niet mega leuk hahah.
Nou ja, even glimlachen of een kort âleuk, dankjewelâ kost dan toch niet zoveel moeite ik vind dit echt een botte reactie van haar. Is toch part of the job dat mensen je aanspreken? En het is niet dat jouw reactie heel gek was ofzo.
Misschien had ze een kut dag of zat ze met haar hoofd ergens anders? Influencers zijn ook gewoon mensen
Het is toch niet part of the job altijd vrolijk te zijn? Zeker niet nu er zoveel gaande is in de wereld, kan me zo voorstellen dat niet iedereen zân best self is