Je bent naar mijn idee zelf een groot veroorzaker van die zuurtegraad. Ik heb het niet over illegaal en van mij mag je er best zijn maar ik vind het schijtirritant dat je steeds zo heftig op bijna alles en iedereen reageert, waardoor er discussies ontstaan en de hele sfeer verziekt wordt.
Klopt, maar dan moet je niet raar opkijken als mensen dat niet snappen en er (te) serieus op ingaan.
ā
B2b (soort van dan)
Krekor verft Maschaās uitgroei en dat vind ik wel schattig. Hij doet het best profi in mijn ogen.
Je moet je post beginnen met āhierbij is mijn punt bewezenā
Maar dat gebeurt andersom toch ook? Mensen kunnen er ook voor kiezen om het te laten.
Een discussie heeft altijd meerdere partijen, 1 persoon kan echt niet verantwoordelijk zijn voor de hele sfeer. 50 man die de discussie voeden helpt ook niet mee. Donāt feed the troll lijkt me het beste adagium als je je zo aan haar ergert.
Afhankelijk van het bericht, ben ik het je eens. Maar dit was zo algemeen dat deze hele discussie helemaal niet nodig was. Het is echter overduidelijk dat er een paar leden met plezier Riotpoof belachelijk maken. En deze keer zonder goede reden. Komt niet echt ten goede van een āgezelligā forum.
Ik zeg ook niet dat dat niet gebeurt, maar het valt wel op
Waarom noemt iedereen telkens Mascha als ik zeg dat er negativiteit heerst. Alsof ik haar f*cking mascotte ben:S
Zo voel ik me nu.
25 berichten in een kwartier. Gekkigheid
Lockdow Loco!
Iemand reageerde laatst op Maschaās zwangerschapsshoot/foto in de tuin dat ze niet zo in de zon moest zitten want dan zou je er na je zwangerschap vlekken in je gezicht aan over houden.
Hier krijg je toch ook helemaal de schijt van, mensen met dit soort bijzondere en ongevraagde adviezen
Bij ALLES wat zwangere (influencers) doen: ZoU jE dAt NoU WeL dOeN
Nou kids, ik ga buiten mān joint roken, was weer gezellig. Be nice and enjoy the rest of the evening.
Huuuh?? Hoe kan dit dan?
Zwangerschaps masker heet het. Blijkbaar als je tijdens je zwangerschap te veel in de zon zit krijg je zon pigment vlek eigenlijk.
Dat heet een zwangerschapsmasker. Bij sommige vrouwen kan de huid tijdens de zwangerschap op de een of andere manier minder goed tegen de zon of invloeden van buitenaf. Ze krijgen dan tijdelijke of permanenten vlekken op het gezicht. Bij sommige vrouwen gaan ze niet meer weg, maar er zijn nog genoeg vrouwen die niet weten dat dit bestaat.
Zij doen het zo rustig, ik zou al lang aan het discussieren zijn met mn vriend over dat hij mn hele voorhoofd geverfd zou hebben oid lol
@Soy.peor @kali woa ik ga dit googlen. Oke dan neem ik dat ābijzondereā terug maar ik zou wel doodmoe worden van dat constante ongevraagde advies haha
Ohh ik vind dat zij hier echt iets weg heeft van Angel!
Bedankt allemaal! Ik had echt geen idee haha