Vorige keer kwam jij met een post over Monica, over dat ze zo kut/onaardig/stom whatever is (oid). Is dit dan niet een beetje pot verwijt de ketel? Neem aan dat je dat niet weet omdat je haar persoonlijk kent…
Ik zit niet in een groepje ik reageer gewoon op posts waar ik op wil reageren. Ik ging eerst niet op haar bericht in, maar na haar tweede bericht dat niemand erop in gaat wel. Krijg alleen geen reactie op mijn vraag.
Nog zoiets, twisten van woorden. Ik heb NOOIT gezegd dat iemand hier een serieus probleem heeft. Jij zegt dat nu en anderen nemen dat dan over alsof ik dat gezegd zou hebben.
Wat ik zei is: Je mag jezelf vragen stellen als je constant op een bepaalde manier reageert. Dat is dus niet hetzelfde als “Jullie hebben een serieus probleem”. Kappen met dat soort onzin!
Yo mods, kan RiotPoof niet gewoon weggebonjourd worden? Volgens mij is 90% het ondertussen wel zat.
Is dat zo, of houden mensen gewoon van zich ergeren?
We houden allemaal van ergeren, maar er is een grens.
Hierbij mijn punt bewezen: Ik zei namelijk niet dat jij in een groepje zit. Ik zei dat er een groepje is. Mensen lezen hier iets te vaak niet goed of zien alleen wat ze willen zien zodat ze er maar een reactie kunnen plaatsen.
Ik had een onderonsje met @Hejira waarbij ze niemand in dit topic aansprak. Althans, ik zag haar geen namen noemen en het bericht was redelijk algemeen. Blijkbaar voelen paar mensen zich alsnog aangesproken. Nogmaals jammer dat er dan wederom nog steeds zo mean girl-achtig op gereageerd wordt. Met zijn alle tegen een is ook behoorlijk onnodig.
Ik wil graag in dit topic blijven omdat ik het leuk vind om meningen te lezen over youtubers die ik ook volg, vooral leuke meningen. Die zijn wellicht schaars maar ze zijn er wel. Ik vind het bijvoorbeeld leuk als er naar aanleiding van Bonnie’s vlogs discussies ontstaan over de kleine herkenbaarheden die er in haar vlogs te zien zijn, waar we t niet allemaal over eens zijn maar wel blijkbaar over kunnen ouwehoeren. Maar het eindigt zo vaak op veroordelen en dat vind ik dus jammer.
Nou het zegt wel wat over m’n mate van verveling dat ik zelfs op riotproof in ga maar het was voor mij niet voor herhaling vatbaar
Het is RiotPoof zonder R in de poof, dank u.
We gaan toch niet democratisch mensen wegstemmen omdat ze ons niet aanstaan.
Deal with it of zet d’r op negeer.
Corona doet rare dingen met mensen.
Huh nee dan moet je in hun eigen commentsectie zijn! Het geslijm vind je daar.
Hier alleen ogen rollen graag
Verander je naam anders in RiotFoef!
Misschien onderonsjes dan maar via priveberichten sturen dan heb je ook geen last van de (mean girl) reacties erop
Je bent totaal niet op mijn bericht ingegaan dus bye.
Ik ga dr gewoon overheen lullen. Ik wil nu zo graag lekker fel gekleurde oogschaduw dragen. Maar heb ik helaas niet. Influencers als jullie dit lezen en je beuty kast aan het opruimen zijn stuur mij je felle oogschaduw palleten. Danku
Wat een bullshit. Het ging om drie berichten aka een kort onderonsje in een topic. Dan mag het hele forum vanaf nu alles in pm’s doen want er komen constant onderonsjes voorbij. Ook van mensen die elkaar in het echt kennen en dan hier op het forum inside jokes maken.
Als jullie mijn meningen niet willen horen zou ik t vooral doen want ik ga mijzelf niet censureren.
Ik val echter nooit iemand persoonlijk aan en beledig niemand, ik blijf alleen maar bij mijn standpunt dat ik vind dat de zuurtegraad te hoog is, geloof niet dat zoiets illegaal is.