Alle reacties zeggen genoeg lijkt mij. Kinderachtig. Ga verdomme een keer oprecht de discussie aan in plaats van telkens in veilige sarcastische modus te vallen. Je aangevallen voelen op je kritische houding en dan daarop aangevallen op reageren, voorspelbaar en flauw.
“Wij zijn nuchtere meiden en vinden alles wat daar buiten valt HILARISCH”.
Waar wil je over discuseren liefje
Men kan andersom de vraag ook aan jou stellen: ‘waarom lees je hier nog?’. Jij lijkt hier ook voor de non discussie te leven.
Ik mijd dit topic soms ook als ik het ergernis gehalte te hoog oploopt bij me. Misschien kan jij ook eens de vraag aan jezelf stellen waarom je nog in dit topic zit.
Ik (en anderen ook) ben/zijn die discussie wel eens aangegaan met jou en waarschijnlijk hebben de anderen daarvan geleerd dat er geen discussie te voeren valt met jou.
Oeee…Bij jouw naam kun je ook nog zo’n leuk teenslipper slap gifje plaatsen… I approve
Een goeie. Voor mij was deze video een lifesaver:
Je post vaak genoeg mee als het over andere vloggers dan Mas gaat en dat is heus niet alleen maar zo positief dus waarom zo hypocriet? Dan hoef je je niet ineens heilig te gedragen en anderen op zo’n manier toe te spreken. Dan kun je zulke reacties verwachten.
Ik drop de discussie hier en nu…een vrij bespreekbaar en breed thema lijkt mij, namelijk negatieve meningen op youtubers en waarom we dat doen. Het enige wat ik tot nu toe alleen maar krijg is nonsens als antwoord. Letterlijk nog niemand die inhoudelijk op de discussie ingegaan is.
Maar hoezo ga je over anderen zeggen dat ze een serieus probleem hebben? Je weet toch helemaal niet hoeveel tijd mensen kwijt zijn aan hatewatchen? Misschien maar tien minuten per dag, lekker 9 minuten filmpje kijken 1 minuut reactie typen. Jouw reactie slaat gewoon nergens op. Al helemaal niet om dat door te trekken naar of iemand tevreden is over z’n eigen leven. Je kan toch niet verwachten dat mensen daar serieus op in gaan. Wat wil je horen als reactie op dit bericht dan?
En natuurlijk weer iemand die Mas en Hypocriet in 1 zin weet te wurmen. Predictable.
niets op dit forum is zo predictable als jouw reacties hier
Gelukkig kun je zelf wel goed discussiëren.
Ik dacht zal ik erop in gaan. Maar ik ga nog liever dansen met Alwin dan deze viva forum trol voeren.
Ik heb het zo moeilijk. The lord be testing me today!
Nou, het is in mijn optiek compleet andersom…want ik wordt namelijk vaak massaal belaagd met allemaal posts zoals “wat doe je hier nog” en “waarom zeg je zoiets als je…dit of dat in een ander topic hebt gezegd”.
Het gaat hier dus, om de kern weer even op te zoeken, over mensen die op het internet negatief zijn over youtubers. We kiezen er zelf voor om ernaar te kijken en vervolgens lekker over alles te zeuren wat die youtubers fout doen. Waarom wil je daar dan naar kijken als je je toch alleen maar ergert en als je t dan toch niet kan laten waarom kunnen jullie dan ZELF niet tegen kritiek?
Want als ik zeg: wat een gezeur…poeh nou…dan zijn de dames beledigt en komen er allemaal van die rare excuses en verdedigende posts.
Ga nou eens in op het thema, waarom is het leuk om te haten?
Ja he? Ben ik ook blij mee dat ik dat kan. Ben er nu mee bezig. Vertel…wat is jou mening?
hahaha ik val bijna van m’n stoel.
Volgens mij was dit gewoon een algemeen bericht over mensen die andere afzeiken als hobby hebben. En dat zei ze als reactie op wat ik zei. Dat er nu mensen in dit topic haar opmerking op zichzelf betrekken is niet haar schuld.
Vind het jammer dat er zelfs op dit forum nog steeds mensen zijn die met een groepje op een persoon inhakken. Maar dit laat wel zien dat ze een punt heeft, want elke post die zij publiceert wordt moedwillig negatief gezien en er zijn direct mensen die erop duiken.
Jij gaat ook helemaal niet op mijn vraag in?
Waarom wil je in dit topic blijven kijken als je je toch alleen maar ergert? Nogmaals, ik heb best vaak dat ik denk; pfoe dit is zeiken om het zeiken en dan kijk ik gewoon even niet meer. Of ik plaats een bericht en laat het vervolgens gaan.
Blijkbaar zit het je hoog dat men hier ‘niet tegen kritiek kan’. Ga nou eens in op het thema: waarom is het dan leuk die discussie te blijven opzoeken?