Beutyblogtopic XL #8

Ik vind dit zo Cool Girl om te posten altijd.

1 like

Haha volgens mij is er ook geen enkele beauty youtuber die nog van die driehoeken tekent.

Ik denk eigenlijk niet dat triggerwarnings helpen. Althans, ik ging als onzeker pubermeisje júist op zoek naar dat soort eetdagboeken en ik denk niet dat een triggerwarning me had kunnen stoppen. Ik weet niet zo goed wat dan wel de oplossing is, want censureren vind ik ook een slecht idee.

5 likes

Ben t helemaal met je eens. Doe het zelf ook hoor, maar ben me er van bewust dat het eigenlijk ontzettend stom is om je gaan zitten ergeren aan de kleine dingen die iemand doet binnen een video waar ik ZELF voor kies om te gaan kijken. Altijd dat gehark over alles en nog wat en hoe men elkaar daarmee aansteekt is wel degelijk negatieve energie…maar over energie zal ik hier niet beginnen want zweefteef gedrag werkt hier niet.

3 likes

Oeiii die wenkbrauwtattoo, zo vlak en grauw! :flushed: Is dat microblading, of gebruikt ze een andere techniek? Ik snap best dat het er met de tijd minder mooi uit gaat zien (en volgens mij heeft ze al ruim 7 jaar PMU), maar ik had niet verwacht dat het zo zou vervagen.

1 like

Misschien vervaagd en ze mag het nu niet bijwerken met zwangerschap.

1 like

Nee zo zijn ze altijd volgens mij

Ja, af en toe is het lekker om even te zeuren om het zeuren. Vind ik ook heerlijk als ik een rot dag heb gehad, maar hou het dan wel voor mijzelf. Ik zet dat niet online, maar voor sommige is het een fulltime hobby/baan omdat wel te doen. En nee, die negatieve energie/vibes werkt ook zeker niet in je voordeel. Helemaal mee eens, dus als ik iemand echt heel irritant vind kijk ik gewoon niet meer.

Ik heb ook een hele lijst met Youtubers die ik niet meer volg omdat ze echt een slecht effect hadden op mijn humeur, haha! Maar dan ga ik geen nare comments achterlaten ofzo, ik druk gewoon op UNSUBSCRIBE! :smiley:

2 likes

Ja, waarom zou je in hemelsnaam iets doen, of kijken of luisteren of whatever als je je alleen maar eraan ergert. Tenzij je t leuk vind om te ergeren zodat je erover kan mekkeren op t internet…soort verslaving en/of ontevredenheid over je eigen leven. Nogmaals we hebben allemaal zulke momenten, maar ik zie hier, en op allerlei andere plekken op t internet, een aantal die er voor lijken te leven. Vind dat je dan best jezelf eens wat vragen mag gaan stellen.

1 like

Ik ben totaal geen make-up expert maar dit is toch ook veel te veel concealer? :open_mouth: en dan dat zinnetje eronder “zorg ervoor dat je concealer niet te dik is” haha

2 likes

Is idd te veel. Ik volg altijd dit filmpje op

16 likes

Hoe gaat het nu écht met je kali? Terwijl je je spiegelbeeld doordringend aanstaart zodat je je goed kunt verwonderen over de vermoeide, ongelukkige vrouw die je ziet in de spiegel en je afvraagt wat er nu eigenlijk is geworden van het enthousiaste levenslustige meisje dat eens zo onbevangen de wereld tegemoet trad.

Zoiets. Maar is maar een ideetje hoor! Misschien kan @Hejira het ook zelf meteen even doen. Jij zit je hier ook altijd alleen maar te ergeren, je doet precies alles wat je zelf zegt.

19 likes

Vraaaaaaaaaaaaag jezellef eens af ben je blij met het leven dat je leeft elke dag?

En

Waaaaaaaaaar vind je de kracht om te doen wat je doet terwijl niemand je mag?

51 likes

*Terwijl niemand je snapt!!!

4 likes

Ok, ik vind dat dus niet bizar, maar goed.
Ik heb de video trouwens ook niet gezien dus heb er ook geen beeld bij.

Ik weet zeker dat als je waarachtig naar je eigen kern kunt kijken je je ware innerlijke kind weer kunt omarmen en kunt omringen met hoge vibraties en helder licht. Het zit allemaal al in je, kali. Je moet het alleen durven zien.

4 likes

Het universum houdt van je :dizzy:

4 likes

Sorry maar ‘ergervermaak’ is gewoon mijn meest favoriete vorm van vermaak en ik geloof echt niet dat ik de enige ben. Of zijn er mensen die temptation island kijken voor de inspirerende monologen?

44 likes

Durf het te zien. Heb de moed om van jezelf te houden, met al je imperfecties @kali. En visualiseer ze weg. Onthoud: alles wat je aandacht geeft, groeit.
Wees zen, wees dankbaar. Let op met welke energieën je je omringt. Als mensen niet met je viben, laat ze los. Amen.

6 likes

Haha wat een grappige vent, leuk filmpje!