Het bizarste aan het verhaal vind ik dat allebei deze mensen in een wereld leven, waarin ze het nodig vinden om dit met hun ‘volgers’ te moeten delen. Serena had die vraag niet hoeven te beantwoorden en Sjors moet dit niet posten. Focus je please op je kinderen en bel een vriendin als het slecht met je gaat. Alles maar niet dit.
Even wat feiten op een rijtje:
Serena zegt dat Sjors de kinderen zo vaak mag zien (op afstand) als hij wil
Sjors zegt dat dit niet klopt
Sjors is dakloos en heeft geen baan
Sjors heeft geen hond meer
Serena heeft 2 katten en een huis
Serena heeft in Maart 3 Blogposts geschreven en in de laatste 5 maanden 2 youtube videos. Wel veel instagram spons.
Zou mevrouwtje Verbon van die Instagram spons haar hypotheek kunnen betalen?
Eeeyyy miep jou heb ik lang niet gezien
Inderdaad, laatst ook dat moddergevecht tussen Monica en Lars, nu deze twee… Hou je kinderen gewoon weg van social media en geef hen de privacy waar ze recht op hebben.
Dan kunnen wij zonder schuldgevoel drama volgen.
1 instagram post kan vanaf 10.000 volgers duizenden euro’s opleveren.
Gisteren voor ik ging slapen Nikkie haar nieuwe video nog even bekeken, wat is Dylan toch ook een cutie.
Elke keer als ik bedenk met hoe weinig werk Serena dat huis heeft (ik vind de indeling fantastisch, er staat er nu weer zo een te koop) overweeg ik weer om influencer te worden. Zo’n grote pui aan de voorkant en dan een splitlevel woonkamer/keuken. Ik droom ervan
Serena had dat huis al voordat ze met George was geloof ik. Denk dat ze het prima kan betalen in haar eentje.
Wat verstaan jullie onder “extreme last” van hooikoorts?
Jaaa en de video vond ik zo leuk. Heb meerdere malen hardop gelachen
Nepniezen voor een instagram boomerang
Kan wel janken met m’n serieuze extreme hooikoorts, was het maar een schattig niesje met m’n nog perfecte make up Ondertussen zie ik er uit alsof ik met m’n kop in de brandnetels heb liggen rollen qua roodheid en gezwollen ogen
Oh als er meelezers zijn, wordt lid met de naam: RobenRita hihiha
Bij Mascha is altijd alles extreem toch
Go big or go home
Ja maar echt!!! Ik wil ook een Dylan
Please no, geen hysterische Mas en betweterige Gregor en Mas die hem dan ophemelt en nee nee nee slecht idee
Maar wel perfect irritainment