Beutyblogtopic XL #8

Als ik iets geleerd heb van deze “discussie” is het dat mensen het blijkbaar gigantisch bijzonder vinden dat de naam George tot Sjors wordt verbasterd.

Ik ken twee Georges en letterlijk iedereen en de moeder noemen hen Sjors :joy:
Ik dacht oprecht dat dat totaal normaal was.

20 likes

Ik vond de kappersvideo van de foefjes eigenlijk verrassend leuk en relaxed. Tof hoe liefdevol ze zijn en geduldig. En goed initiatief om kappers te steunen.

3 likes

Droefhazen <3

4 likes

En Sjors heeft de gehele post verwijderd.

1 like

Even my two cents:
Sjors heeft in een eerder stadium al laten zien dat hij totaal loco kan reageren. Grote kans dat hij dat nu weer doet/ heeft gedaan.
Inderdaad; misschien mag hij van Serena niet meer langskomen en ja, daar lijkt hij wanhopig door, maar dit heeft vast een legitieme reden. Serena heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze een gezin wil, de ware liefde wil, dus ik geloof er helemaal niets van dat zij hem zonder reden de kinderen zou ontzeggen. Hier is wat aan vooraf gegaan, dat kan niet anders. Zij houdt dat stil en deelt enkel het overduidelijke en hij gooit met modder.

5 likes

Totaal loco? Het enige wat wij toen hebben gezien is een facebook post van hem. En ja die was niet oke en dat hoort niet geplaatst te worden maar op daarom te oordelen dat iemand totaal loco is? Niemand hier weet wat er zich heeft afgespeeld. Feit blijft wel dat hij de vader is en dat hij recht heeft om zijn kinderen te zien. Het is niet zomaar aan Serena om te bepalen van niet, ook al zou er in haar ogen een legitieme reden zijn. Zij zegt zelf dat hij ze niet van dichtbij mag zien vanwege Corona en misschien is dat waar. Ik snap dat je voorzichtig wilt zijn met je kinderen maar niemand weet hoelang deze situatie duurt en ik vind echt niet oke om zolang de vader dan eigenlijk maar buitenspel te zetten.

En ik denk ook niet dat als hij echt iets ergs had gedaan naar de kinderen toe, dat ze dan dit had geplaatst. Ik denk dat ze dan helemaal niks over hem had gezegd.

54 likes

Wooow hoe kun je dit zo zeggen dan? Wat een vooringenomenheid, je weet toch niets van ze achter de schermen?

Als je two cents had zou je aan de kindjes moeten willen geven om daarna te accepteren dat je hier niet over kan oordelen en niet over moet willen oordelen.

4 likes

@Discopony en @flwhrs
Ik doel op de tijd van de eerste zwangerschap. De berichten die hij toen op zijn Facebook zette waren totaal loco. Ik schrijf dus niet dat hij totaal loco IS, maar dat hij totaal loco kan reageren. Ik geloof dat we het daar allemaal wel over eens kunnen zijn?
Daarom vind ik ook dat we deze berichten niet direct geheel voor waarheid aan mogen nemen. Het ziet ernaar uit dat het allemaal in woede, verdriet en wanhoop geschreven is
En als het inderdaad zo is dat dat hij van Serena zijn kinderen mag zien, ALS dat zo is, dan is daar vast een reden voor die wij niet kennen/niet begrijpen. Het gaat mij nu te ver om iemand die wij eigenlijk alleen kennen van een paar loco posts op social media blind te vertrouwen en dus maar aan te nemen dan Serena hier de kwade genius is en hem zijn kinderen onterecht ontzegt.

Lees mijn eerste bericht aub nog eens, maar dan wat aandachtiger.

3 likes

Maar je kent Serena toch ook totaal niet? We weten helemaal niet wat er zich achter de schermen afspeelt en speculeren vind ik zo zinloos. Er wordt nergens gezegd dat Serena hem de kinderen onterecht ontzegd of dat George blind vertrouwt wordt op zijn woorden.

2 likes

Ik heb je bericht prima gelezen hoor. Serena heeft zelf ook een reden gegeven waarom hij de kinderen niet bij zich mag hebben en als dat de echte reden is vind ik dat ook niet oke. ‘Het gaat mij nu te ver om iemand die wij eigenlijk alleen kennen van een paar loco posts op social media blind te vertrouwen en dus maar aan te nemen dan Serena hier de kwade genius is en hem zijn kinderen onterecht ontzegt.’ Dit kan je net zo goed andersom zeggen.
Feit blijft dat hij de kinderen niet bij zich mag hebben dat zeggen ze allebei en of het nu klopt wat George of Serena zegt, ik vind het alle twee geen goede reden om hem dat te ontzeggen.

Je doet nog steeds aannames en ik snap niet hoe je dat kunt verdedigen. Lees je eigen bericht nog eens… als als als en dan dan dan? Je zit te bepalen wat waar is en wat niet en wat er wel zal zijn. Er zijn 100 scenarios te bedenken en van allemaal weet je niks en met allemaal heb je niks te maken.

5 likes

Ohh nee weer de drama ‘live’ gemist :rofl: Waarom kom ik altijd pas achteraf in het topic aankakken. :sweat_smile:

6 likes

Hahah ja. Precies.
Als als als, dan dan dan. Maar ik bepaal wel wat waar is?
Helemaal niet.
Ik geef aan welke indruk er bij een aantal forumleden lijkt te zijn ontstaan (dat zij hem de kinderen onterecht ontzegt) en voeg daar aan toe dat ik niet geloof dat zij dit zonder reden zou doen. Ik speculeer helemaal niets. Het zou pas speculatie zijn als ik een specifieke reden ervoor zou bedenken en benoemen.

Serena benoemt dat hij door de Coronacrisis de kinderen alleen op afstand mag zien. De een is er strenger in dan de ander, en Serena is blijkbaar streng. Zo streng ben ik niet, maar hun situatie is mij onduidelijk. Er zijn best situaties denkbaar waarin een strenge quarantaine verdedigbaar is dus laten we vooral ook met zijn allen niets over die beslissing vinden.

1 like

Jullie weten wel lang door te gaan (pagina’s al) over hoe we ergens niks van moeten vinden

30 likes

Je zegt letterlijk dat:
Er een grote kans is dat George weer totaal loco reageert
Dat als hij de kinderen niet mag zien, dat daar dan een legitieme reden voor zal zijn
Dat je niet gelooft dat zij hem zonder reden de kinderen zal ontzeggen

En dan zeg je dat je niet speculeert en dat we niets over beslissingen moeten vinden?

Practice what you preach en hou je erbuiten of verander je naam in RobenRita.

21 likes

:joy::joy:

17 likes

Ja sorry, ik word hier echt boos van. Zoveel vaders die onterecht hun kinderen niet mogen zien en zovaak dat er gedacht wordt dat de moeder er wel een reden voor heeft.
Ik zeg niet dat dat hier aan de hand is want we weten het niet en hoeven het niet te weten. Alleen dat iemand er dan meteen vanuit gaan dat de moeder wel een reden zal hebben maakt me echt woest.
Maar je hebt gelijk en ook bovenstaande ga ik hiermee niet veranderen

54 likes

Ik ben het met jou eens

4 likes

Nu ja, als we zo’n conclusies gaan trekken vind ik nog eerder dat we uit het verleden van Serena weten dat ze loco dingen kan doen #betty dan van George obv de zielsvel episode. En hoe Serena met heel deze situatie omgaat (luchtig, mooi weer spelen terwijl dat duidelijk niet het geval is en nog specifiek gaan benoemen dat hij de kinderen zo vaak hij wil mag zien en ‘kijk M is blij met de dino’) zou mij ook ‘loco’ drijven mocht ik George zijn.

39 likes

Ahh oké, ‘Legitiem’ is hier verkeer gekozen. Dat impliceert dat het een reden is wat is een rechtszaak stand zal houden en daar ga ik niet zonder meer vanuit.
Verder vind ik wel dat je humor hebt. Xoxo Anita