Beutyblogtopic XL #8

Wat bedoel je met zoiets in de zin: serena is zo’n tokkie die zoiets wel zou kunnen doen?

Tokkie is niet helemaal het juiste om te zeggen. Maar ik denk niet dat zij heel onschuldig is in dit verhaal. ( sws waar 2 vechten hebben 2 de schuld) maar ik denk dat er een ruzie of iets is geweest en dat ze toen dacht oke fack jou.

Die heet George en ik mis echt waarom hij Sjors wordt genoemd.

Aka Sjors aka Zielsvel

Zo spreekt Serena zijn naam een beetje uit

4 likes

Aha vandaar. Dat is wel lelijk als je van George Sjors kan maken.

1 like

Omg, er wordt nu in de reacties veelvuldig schaamteloos om screenshots gevraagd van de verwijderde tekst… En er zijn mensen die het nu op Snapchat plaatsen. Ik schrik hier echt van. Dat zoiets achter de schermen hier en daar nog een beetje rond gaat, kon ik zelf nog wel bedenken. Maar onder zijn post gebedel om screenshots? Het zal je maar gebeuren…

In de kern is achter de schermen delen natuurlijk net zo kwalijk als open en bloot. Maar ik schrik gewoon van de schaamteloosheid.

3 likes

Hij heet echt George. Maar als Serena het uitspreekt klinkt het als Sjors, volgens mij kwam het daar vandaan.

3 likes

Wij noemen hem hier op het forum al een jaar ofzo Sjors, hahah

5 likes

George wordt wel vaker serieus uitgesproken als Sjors toch.

Never forget Wie is de Mol met mol George, uitgesproken als Sjors.

12 likes

Dat hij ook zegt: ‘mevrouwtje Verbon’, jemig joh, hoe snel kan het escaleren.

1 like

Ik wilde dit ook komen posten idd. Echt belachelijk! Hoe kun je zelf niet bedenken dat dit niet ok is om te doen? Los van dat het van George niet handig is om überhaupt zoiets te plaatsen natuurlijk…

Hij was met een vrouw ook nog een hele discussie aan t voeren. Maar zij heeft haar hele eerste reactie inmiddels verwijderd. Geen idee wat daarin allemaal gezegd is

1 like

Nou ja dat gebeurt hier ook toch? Met dezelfde schaamteloosheid.

2 likes

Ja, precies. Daarom zei ik dit er ook bij:

Al werd het hier alleen gedeeld toen het nog online stond en zijn de screenshots verwijderd toen hij het weggehaald had. Wat jullie achter de schermen allemaal delen, weet ik natuurlijk niet. :joy:

1 like

Ik denk graag dat dit door mij komt, in een van mijn eerste weken op het forum (begin 2017) noemde ik hem Sjors waarna iemand zei: ‘haha sjors en sjereen’ en dat is blijven plakken

5 likes

Noooo i missed it. Wil iemand samenvatten? Desnoods privé?

George had een bericht geplaatst dat hij de kinderen niet mag zien van Serena en de jongste niet mag erkennen.

Jongens wat is dit voor sneu gedrag om om screenshots te vragen? :exploding_head:
Ik heb ze ook gemist maar kan uit de berichten hier wel opmaken wat er gezegd is door George ongeveer. Het is toch onkies om (screenshots van) berichten die door de schrijver(s) verwijderd zijn alsnog te gaan delen?

54 likes

Zullen we niet meer om screenshots vragen en sturen? Het is met een reden ook verwijderd.
En uit de berichten hier is duidelijk wat er in stond.

2 likes

Kan iedereen zijn/haar berichten die vragen om screenshots z.s.m. verwijderen. @Mhysa is heel duidelijk geweest waarom die screenshots verwijderd zijn en dan gaan we niet als een stelletje droefhazen, om maar even in Paas thema te blijven, alsnog vragen om screenshots. Daar willen wij als forum niet aan meewerken.

66 likes

Ik ben ook een dag offline door werk hoor…

10 likes