Beutyblogtopic XL #8

Het lijkt me toch wel een vast staan dat hij het kind niet heeft erkent omdat zij dat tegenhoudt. Zonder partij te kiezen, maar ik denk niet dat je dat groter kan maken dan het al is…

2 likes

Jaa dat met dat erkennen wel idd.

1 like

Wow, juicy dit :scream::joy: maar vooral sneu voor die kindjes dat het op zo’n onvolwassen en ordinaire manier via Instagram gaat.

Hoe vaak wassen jullie je bevaljurk trouwens? (haha nee niet grappig I know :weary:)

6 likes

Ik vind iedereen die dit lekker juicy vindt en ‘here for the drama’ is echt een beetje sneu. Zijn fucking kinderen bij betrokken man. Ik kan er in ieder geval niet van genieten.

26 likes

Sorry wil niet zeiken maar vind echt dat de screenshots verwijderd moeten worden. Je wilt er toch niet aan denken dat die kinderen dit ooit terug kunnen lezen

5 likes

Zielsvel “werkte” toch bij Talpa?

Maar dit is toch waar de ouders van de kinderen voor kiezen?

1 like

Damn heftig allemaal

Sjors heeft er toch voor gekozen om zijn rant te verwijderen? Hij heeft het eerdere bericht waarschijnlijk in een opwelling geplaatst.

Edit; en sowieso vind ik dit een erg rare reactie. Omdat zij er voor ‘kiezen’ om over de rug van die kinderen drama te maken, moeten wij als forum en buitenstaanders dit ook maar voor eeuwig gaan vastleggen?

5 likes

Ik ‘geniet’ op dezelfde manier van dit topic als van roddelbladen. Dat staat voor mij echt los van het menselijk leed dat achter de juice schuilgaat. Ik vind het allemaal heel verdrietig voor hun gezin, en tegelijkertijd smul ik toch een beetje van het moddergevecht dat verschrikkelijk onverstandig is om online te houden.

Edit: te vroeg op het knopje gedrukt!

19 likes

Ik vind de mensen die zeggen dat dit echt niet kan omdat er kinderen bij betrokken zijn maar vervolgens wel lekker meeposten misschien nog wel irritanter.

6 likes

Bedoel je mij? Want ik post zeker niet mee in dit verhaal. Een sponrelletje of onderlinge bloggerruzie, zeker. Maar dit is me wel een stap te ver.

Nee niet per se, maar ik zie alleen maar reacties voorbij komen met dat mensen dit zo erg vinden maar toch gaat het er al pagina’s lang over :roll_eyes:

4 likes

Serena heeft tot heel recent lieve comments bij zijn posts geplaatst. Volgens mij zijn ze heel lang gewoon goed met elkaar en de kinderen omgegaan (remember de post over boodschappen doen met het gezin bv.). Ik denk dat ze echt knallende ruzie hebben gehad en Sjors het vervolgens dramatiseert. Dat heeft hij al eerder gedaan natuurlijk. Nu ja, ik denk dat de soep echt niet zo heet gegeten wordt als waar het nu op lijkt.

3 likes

Pagina’s lang? Op welk forum zit jij

19 likes

Wanneer komen de pagina’s eigenlijk?

26 likes

Net na het kunnen negeren van leden

13 likes

Serena is zielig aan het janken en sjors is dat helemaal zat.

4 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat die twee best naast elkaar kunnen bestaan. Ik kan met vriendinnen in de jeugdzorg/onderwijs onder een wijntje geanonimiseerd praten over een bizarre casussen die we tegenkomen en samen constateren dat het net een bizarre soapserie (omdat iemand bijvoorbeeld een stap zet waarvan je denkt: waaaaaaarom?!?!?!) is én het tegelijkertijd heel ernstig en onwenselijk vinden voor de kinderen in de situatie. Denk nu wel over mijn eigen posts: shit, zou niet willen dat de kids in kwestie dit later terug zouden kunnen lezen, maar daar heb ik in eerste instantie niet bij stilgestaan (ga mn eigen post daarom ook even aanpassen).

11 likes

Ex van Serena en vader van haar kinderen.