Sjors deed al gek vanaf het moment dat Sereen zwanger was van Marshall toch? Wat stond er ook al weer in die idiote fb post van hem destijds? Hij had iets vreselijks gedaan en was met spoed op zoek naar een woonruimte in Amsterdam ofzo.
âMooi nietâ
Oh the story continues:
-verwijderd door moderator-
âHelaas wel gedaanâ maar âgeen spijt vanâ Huh
Je moest eens weten, NOU SPILL THE TEAAAAAAAA.
De popcorn en thee staan al klaar sjors, bij ons kun je terecht
Waarom wordt hij eigenlijk door zoveel mensen hier Sjors genoemd?
Lekker de-escalerend bezig meid!
Grappig: Ja. Maar wat onnodig weer dit.
Wat een stel kleuters. Moddergooien op social media over de rug van je kinderen vind ik niets anders dan WALGELIJK.
Ik snap volledig dat George dit online zet als hij wanhopig is, maar zo niet handig dit. Behalve voor de kids ook voor hemzelf niet. Dit gaat echt in zijn nadeel werken als er een rechtszaak komt. Als hij netjes blijft heeft hij veel meer kans Cameron te mogen erkennen.
â-
Sjors reageert echt als iemand die de wanhoop nabij is. Sowieso was ie al nooit echt handig met zijn uitspraken op social media, maar dit is weer next level. Jammer dat niemand in zijn omgeving hem kan tegenhouden hierin. Anderzijds kan ik Ă©rgens wel begrijpen dat ie de nood voelt te reageren wanneer Sjereen zich bijna als een heilige gedraagt, terwijl hij - in zijn opinie - daar een heel ander beeld van heeft.
Hahaha top dit
Gooooodsamme, even los van de hele situatie uiteraard, dit is drama-wise wel ultiem genieten hoor
Zo zwak om zoiets te posten. Daarmee voedt ze alleen zijn woede en de situatie. Olie op het vuur, leuk voor de kinderen.
Los van wat er allemaal achter de schermen speelt en zich heeft afgespeeld, vond ik het in de eerste plaats al niet heel slim van Serena om er meer over uit te wijden dan ânodigâ is. Al zou zij 100% het slachtoffer zijn, vind ik het alsnog zooo niet chique om dat daadwerkelijk op social media te zetten.
Ik snap inderdaad dat George zijn kant van het verhaal wil laten horen (wat er dan ook waar van is), maar ik vind het ongelofelijk triest dat dit allemaal op social media moet staan.
Wat George doet is achterlijk, maar Serena is begonnen met likes harken met zielige posts.
Even tussendoor, is er geen nieuwe video van Mas?
Als hij zân kinderen niet mag zien van haar of C niet mag erkennen, zou ze daar denk ik wel goede redenen voor hebben. Denk echt niet dat je dat zo maar even beslist om hem te pesten en zo schat ik haar ook niet echt in (ken haar natuurlijk niet, maar lijkt me niet dat type mens).
Lijkt me ook gewoon gevaarlijk.
Ongeacht over wat er wel/niet waar is weet je nooit hoe wanhopig iemand is. Of hoe hij/zij heftig dit ervaart. En hoe iemand mss door de quarantine al in isolement zit en welke factoren er nog meer meespelen. Etc etc.
Vind het link om zoiets te posten, want dit kan voor de ander net de druppel zijn om hele domme dingen te doen.