Beutyblogtopic XL #8

Ja en terecht vind ik! Zeker m.b.t. baby’s en hechting lijkt me dat enorm van belang. Dan is lijflijk contact zo belangrijk; huid-op-huid, knuffels e.d. En niet alleen digitaal.

6 likes

Het etaleert in ieder geval mooi wat er mis mee is om jezelf als “persoon” als verdienmodel te hebben.

13 likes

*als Sjors zegt dat Serena zegt

1 like

Oh ik vind dit vooral zo zielig voor die kinderen. Ze zijn ocharme net 3 maand en 2 jaar (?). Hopelijk kunnen ze beide het belang van hun kinderen vooropstellen en hun persoonlijke vetes naast zich leggen.

5 likes

Ik denk dat het al wel eerder mis was, anders had ze hem wel de ongeboren vrucht laten erkennen, ergens in die 9 maanden voor de bevalling.

Lijkt mij alsof het inderdaad al langer rommelde. Van al die kleffe romantische posts naar een breakup toen ze de eerste keer zwanger was naar totale stilte over Sjors in de periode erna. Ook tijdens haar zwangerschap van C werd ie nauwelijks vermeld. Door die post over Slim denk ik dat ze ook al niet meer samen waren toen C geboren werd.
Persoonlijk zou ik niet aan een tweede ‘durven’ beginnen wanneer mijn relatie zo onstabiel is, maar ze zal er wellicht haar redenen voor gehad hebben.

6 likes

Normaal gesproken zie ik 110 nieuwe berichten en gaat het 9/10 keer over kinderen, gordijnen of andere dingen wassen en nu is er een keer daadwerkelijk iets gebeurd.

59 likes

Wow salty sjors. Vervelend wel als de kinderen hier de dupe van worden en dan zo jong

1 like

noem je dat echt zo? :sob:

afbeelding

3 likes

Volgens mij hadden zij al tijden een soort knipperlichtrelatie. Denk dat Serena bewust heeft gekozen voor eerste en tweede kind, met de mogelijkheid dat ze er uiteindelijk alleen voor kwam te staan.

9 likes

Dit precies. We weten helemaal niet wat er gebeurd is? Misschien heeft Serena wel hele goede redenen om het contact tussen de kinderen en George zo minimaal te houden. George komt in ieder geval niet super stabiel over met die emotionele betogen op social

3 likes

Ja zo heet dat.

-verwijderd door moderator-

Leg eens uit meid

34 likes

—-

85 likes

Ik ken het maar doordat er verder zo weinig sensationeels gebeurt (op corona na dan hé) hang ik echt naar VERTEL ME MEERRR

1 like

—-

4 likes

Ja dat dacht ik dus ook ergens al gelezen te hebben. Sjors was toch ook bij de bevalling? Dus toen ging het wel nog (best) oke tussen hen, want het lijkt mij dat je niet iemand bij je bevalling wil hebben waarvan je het bloed kunt drinken zeg maar. Bizar dit joh. En vooral heel sneu voor de kinderen inderdaad

Ik heb haar spon kaartjes aangeboden, geen reactie gehad.

4 likes

-verwijderd door moderator-
Jeetje

24 likes