Beutyblogtopic XL #8

Aan de ene kant zin in deze sensatie, aan de andere kant vind ik dit echt heel erg voor die kinderen en wil ik niet naar dit treinongeluk kijken. :sob:

TWEESTRIJD.

47 likes

Hahaha yes zielsvel in actie

4 likes

Lijkt mij ook wel frustrerend om te zien dat je ex op instagram dan gaat doen alsof alles goed is.

22 likes

Zo hee, maandenlang stilte en nu dit! Heftig wel.

Als ik het goed begrijp heeft hij Marshall wel erkend en die heeft ook zijn naam? Zal lastig worden als Serena daadwerkelijk Marshalls achternaam wil wijzigen.
En als Serena geen toestemming wil geven voor erkenning van Cameron kan hij dat ook via de rechtbank afdwingen, maar dan moet hij wel de biologische vader zijn. Maar dat zal toch wel?!

Nou haar wens om moeder te worden is in elk geval in vervulling gegaan. Wel erg triest om de vader nu buitenspel te willen zetten, als het allemaal waar is natuurlijk. Ik geloof wel dat hij ook niet helemaal zuiver is, maar ze vond hem blijkbaar wel goed genoeg om nog een kind mee te maken.

Sneu voor de kinderen in elk geval.

26 likes

Ja hahah ik zou daar ook heel slecht op gaan. Maar toch, vind dit wel heel intens, vooral als je denkt aan de kinderen

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel vreemd dat als deze corona-situatie maanden duurt, hij zijn kinderen niet in real live mag zien? Ze zijn nog zo klein ook.

13 likes

Hahah wow. En wij hier maar de hele tijd zeggen wat goed juist dat ze er niets over zegt/niet met modder gooien/elkaar in hun waarde laten etc etc :new_moon_with_face:

Wel echtt sneu voor de kids iddšŸ˜”

7 likes

Ja op het kaartje van Marshall staat de achternaam van Sjorsā€¦

Ze post vanmorgen nog dat de reden van de breuk prive is en ze daar nooit iets over zal zeggen, vind dat heel volwassen en netjes van haar. Vraag me wel af wat hem dan getriggerd heeft om dit te posten.

Ws dat ze ook postte dat hij de kids vanwege het virus niet mag zien terwijl dat dus niet de (enige) reden is, en dat er juist geadviseerd wordt co-ouderschap ook nu door te zetten en zij dat dus blokkeert en doet alsof ze dat beide oke vinden.

17 likes

ik zal altijd teamserena blijven. hoop dat dit met een sisser afloopt en ze beide offline gaan nu en elkaar met rust laten en als ze er samen niet uitkomen ze via een mediator kunnen doen wat het best is voor de kindjes

2 likes

Nu we weten het niet dus dit is pure speculatie maar als er iets anders aan de hand is en hij mag zn kinderen niet zien enzo. En zij zit de hele tijd de brave engel te spelen op social media. En iedereen denkt ā€˜wauw wat netjes van Serenaā€™ terwijl het helemaal niet zo isā€¦ Dan snap ik wel dat ie flipt. Ik zou het zelf zo niet doen maarja

46 likes

Waarom een team kiezen als je nooit 100% kan weten wat er speelt.

Het is geen wedstrijdje waarvan wij toeschouwers zijn.

54 likes

Hahaha Ć©Ć©n labiele post van Sjors en hij heeft de sympathy vote hier. We hebben toch geen enkel idee wat hier allemaal aan voorafgegaan is joh. Ook zo raar dat mensen dan op hun IG meteen vragen of er iemand is vreemdgegaan, alsof dat het enige erge is wat iemand kan doen en dat zou uitmaken wie in zā€™n recht staat.

17 likes

nee ik bedoel niet nu per se in deze situatie dat ik haar als winnaar wil zien, het was meer bedoeld als ā€œmijn mening is gekleurd, wees daarvoor gewaarschuwd wanneer je de rest van mijn post leestā€.
Ik ben gewoon fan van Serena!

1 like

Was ook zo met Lars nadat Monicaā€™s soap online stond.

Als Serena zegt dat Sjors de vader niet is, dan snap ik wel dat sommige mensen dan denken dat ze vreemd is gegaan. Maar om dat nou te gaan vragen op insta terwijl je niks met die mensen te maken hebt slaat natuurlijk nergens op

1 like

Hier in Belgiƫ werd door de overheid duidelijk gemaakt dat gezinnen met gescheiden ouders hun co-ouderschap wel gewoon verder mogen zetten.

4 likes

Denk met name doordat dit komt door het ā€œtegengeluidā€; net als bij Monica. Doordat Monica en Serena zoveel in de picture staan, lijkt in eerste instantie dat ā€œde anderā€ fout zit. Is toch snel je beeldvorming dan.

2 likes

Oja dat was ook zo zielig voor hem, maar toen was het Mo die ~niet netjes~ deed en nu Sjors maar dat ligt dan alsnog vast aan Sereen. Volgens mij kun je als je uit elkaar gaat met kinderen het beste eerst elkaar juridisch een media-verbod opleggen :roll_eyes:

3 likes