Owwwwwww shit
Verklaart wel meteen waarom die geboortekaartjes nog altijd niet af zijn. Welke achternaam zal erop staanâŚ
Misschien refereert het aan zijn rol als vader (niet een vaderrol op zich nemen), niet aan het biologische vaderschap
Hahah
Dat âzielige gejank van dat mensâ even snel gedelete zie ik.
Ook die âHoop dat het allemaal duidelijk isâ
Nou not so much eigenlijk vriend
Ja ik dacht ook al misschien heeft het er iets mee te maken dat hun relatiestatus pas sinds kort duidelijk is en dat ze daarom niet wisten wat er precies op het kaartje moest komen. Als in: stuur je dan nog gezamenlijk een kaartje, ieder apart, etc. Maar blijkt dus allemaal nog wat ingewikkelder te liggen als ik zielsvel zân post zo lees.
Did not see that post coming damnâŚ
Ik ben helemaal shook.
Nee omgekeerd, dat heeft hij toegevoegd
Als dit echt waar is (wat ik wel denk) dan snap ik zijn frustratie wel, serena lijkt mij eerlijk gezegd ook wel iemand die zo vals kan zijn en gewoon de kids zoveel mogelijk met haar eigen familie wilt opvoeden.
Komkommertijd is voorbij!
Oh god daar gaan we weer
Canât wait for RobenRita to join in
@Manis @DaintyDream
Bedankt voor de screenshots.
Opvallend dat het stukje âzielig gejankâ er is aan toegevoegd.
Dit topic heeft weer nut.
Wel heel schrijnend dat er kinderen in betrokken zijn.
Wanneer komen de zusjes een reactie posten?
Oh en waarom tagt hij haar in die foto
Wow nu komt er niks meer van mân planning terecht hè
Lol ultiem salty om haar gewoon te taggen
Pfff⌠Tot zover: âwat gaan ze er volwassen mee omâ. âDat zielige gejank van dat mensâ oei⌠klinkt wel echt lullig om zo over de moeder van je kinderen te praten. Verhaal heeft altijd twee kanten dus geen idee hoe het zit, ben niet team Serena of team Zielsvel. Maar duidelijk dat het een verdrietige situatie is en dus ook voor de kids. Maar dat het zo kan escaleren terwijl je zo gelukkig was samen, jeetje, wat verdrietig.
Inderdaad. Ik ging eindelijk aan de afwas van een week beginnen.
Wooow holy shit joh. Heftig als het waar is maar dit zet je toch ook niet zo op insta joh