Beutyblogtopic XL #8

Owwwwwww shit

Verklaart wel meteen waarom die geboortekaartjes nog altijd niet af zijn. Welke achternaam zal erop staan…

43 likes

Misschien refereert het aan zijn rol als vader (niet een vaderrol op zich nemen), niet aan het biologische vaderschap

4 likes

Hahah

Dat “zielige gejank van dat mens” even snel gedelete zie ik.

60 likes

Ook die ‘Hoop dat het allemaal duidelijk is’

Nou not so much eigenlijk vriend

23 likes

Ja ik dacht ook al misschien heeft het er iets mee te maken dat hun relatiestatus pas sinds kort duidelijk is en dat ze daarom niet wisten wat er precies op het kaartje moest komen. Als in: stuur je dan nog gezamenlijk een kaartje, ieder apart, etc. Maar blijkt dus allemaal nog wat ingewikkelder te liggen als ik zielsvel z’n post zo lees.

Did not see that post coming damn…

7 likes

Ik ben helemaal shook.

3 likes

Nee omgekeerd, dat heeft hij toegevoegd

30 likes

Als dit echt waar is (wat ik wel denk) dan snap ik zijn frustratie wel, serena lijkt mij eerlijk gezegd ook wel iemand die zo vals kan zijn en gewoon de kids zoveel mogelijk met haar eigen familie wilt opvoeden.

42 likes

Komkommertijd is voorbij!

49 likes

Oh god daar gaan we weer

1 like

Can’t wait for RobenRita to join in

112 likes

@Manis @DaintyDream
Bedankt voor de screenshots.
Opvallend dat het stukje ‘zielig gejank’ er is aan toegevoegd.

Dit topic heeft weer nut. :grin:

Wel heel schrijnend dat er kinderen in betrokken zijn. :cry:

9 likes

Wanneer komen de zusjes een reactie posten?
Oh en waarom tagt hij haar in die foto :joy:

13 likes

Wow nu komt er niks meer van m’n planning terecht hè

14 likes

Lol ultiem salty om haar gewoon te taggen

38 likes

Pfff… Tot zover: ‘wat gaan ze er volwassen mee om’. ‘Dat zielige gejank van dat mens’ oei… klinkt wel echt lullig om zo over de moeder van je kinderen te praten. Verhaal heeft altijd twee kanten dus geen idee hoe het zit, ben niet team Serena of team Zielsvel. Maar duidelijk dat het een verdrietige situatie is en dus ook voor de kids. Maar dat het zo kan escaleren terwijl je zo gelukkig was samen, jeetje, wat verdrietig.

20 likes

Inderdaad. Ik ging eindelijk aan de afwas van een week beginnen.

5 likes

Wooow holy shit joh. Heftig als het waar is maar dit zet je toch ook niet zo op insta joh