Beutyblogtopic XL #8

Ik reageer hier normaal nooit maar zie opeens op insta dat S.erena haar relatie uit heeft? Kan er verder weinig informatie over vinden op haar insta of blog, dus weet iemand misschien meer over hoe en wat?

Edit: lees nu dat 't privé is en dat ze er verder niet over wil uitwijden haha

Laten ze die hovenier komen voor hun huurhuis? Of is het alvast voor het nieuwe koophuis?

Pff lijkt mij wel lastig voor George zeg dat je je eigen kinderen niet bij je kan hebben.

8 likes

Ik vond het vooral opvallend dat Cameron zijn geboortekaartjes nog gemaakt worden. Ben er niet zo in thuis maar in mijn ervaring liggen die vaak vrij snel op de mat, Cameron is al drie maanden?

33 likes

Ze wacht zeker op de juiste spon

14 likes

Het huis waar ze nu wonen…

1 like

Wow dat is idd laat. Ik zag net de nieuwste vlog van Tiger Elise en die gaan ze ook nu pas, na 4 weken geboorte, pas op de post doen. Dat vond ik al vrij laat.

Lijkt me echt onmogelijk als ouder zijnde, dat je maandenlang je kids niet vast kan houden. Hij mist dus ook de eerste maanden van Cameron. Bijzonder dat daar geen andere oplossing voor kan worden gevonden.

5 likes

Hoooooly shit…

-verwijderd door moderator-

54 likes

Hij heeft er zelf ook wat over gezegd:

-verwijderd door moderator-

8 likes

Wtf

1 like

Aai niet zo chique van hem om dit zo te doen maar als het waar is wat hij zegt snap ik zijn frustratie wel.

35 likes

Denk dat dit over een uurtje verwijderd wordt van zijn insta

3 likes

Hahahahah salty sjors laf it

Maar wel begrijpelijk, als het waar is…

37 likes

Oh nee daar is zielsvel weer…

4 likes

Hoooooooooooooooly shit hahaha ik word er gewoon een beetje ongemakkelijk van?

3 likes

“Volgens haar ben ik niet hun vader” au… hoe dan?!

7 likes

Wat een kutsituatie maar wat triest om dat zo online uit te vechten

3 likes

Ja huh wtf?

Ja dat vind ik ook erg… Want biologisch gezien is het toch vrij duidelijk als je Marshall ziet.

28 likes