Beutyblogtopic XL #7

Spuitelf: de ambtenaar bepaalt dan of er een boete komt. Wij waren ook te laat. Mij vriend had zich vergist in de openingstijd van het kantoor (doet sws altijd alles op het laatste moment).
Dus ging over het weekend heen. Hij was op dinsdag geboren. Uiteindelijk lag op maandag het systeem eruit. Dus het lukte uiteindelijk pas op dinsdag, maar geen boete.

De ambtenaar bepaalt of er een melding van tardieve aangifte naar justitie wordt gestuurd, en justitie bepaalt dan of er een boete wordt gegeven.
Maar de meeste ambtenaren zullen het niet zo snel doorgeven als het binnen een week gedaan wordt en er een reden voor was.

2 likes

Aah okay. Duidelijk zo :slight_smile: Onze ambtenaar koos er idd voor het nirt door te geven.

1 like

Voor 390 euro is ie de jouwe https://www.versace.com/eu/en/women/clothing/bathrobes/i-♡-baroque-bathrobe-z4001/ZACJ00008-ZCOSP052_Z4001.html?cgid=121600#start=1 :wink:

1 like

Het viel me in de vlog van vandaag heel erg op dat Gregor en Max zo hetzelfde praten en kijken

2 likes

Hahahahaha! Ik ga iedere keer stuk om die naam :joy:

1 like

En ook nog eens achterlijk veel op elkaar lijken.

Ben er nog niet over uit wie van de 2 ik leuker vind
 (om het maar even aardig te zeggen)

4 likes

Nou, prima prijsje. Morgen even halen, of misschien stuur ik de butler. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Haha dat begint mij ook steeds meer op te vallen. Dat zachte babystemmetje “Kijk dit ministipje. Jah!” als ze zegt dat ze pan heeft geraakt in haar wenkbrauw poeder was echt iets wat uit Gregors mond had kunnen komen.

Ik lees dit topic nu bij, maar hoezo gaat iedereen ervan uit dat Serena & Gorg nog geen naam hebben? Misschien willen ze die gewoon nog niet delen o.i.d? Dat kan ook toch?

2 likes

Aangezien Serena op insta “We hebben alleen nog geen naam🙈” zette

8 likes

Oh hahahahah nvm :woozy_face:

1 like

In de vlog van gisteren zei Danny ‘dat wordt geen Burning Man dit jaar’ en toen zei Mas ‘nee dat zei Hella ook al’. Conclusie: ik denk van wel.

5 likes

Dus geen nieuwe video “Het blije nieuws vertellen aan Hella” :frowning:

1 like

Dat is waar.

De stomste, echt? Ik heb een nog veel stommere: Mag jij vinden.

1 like

Dan kunnen ze dat toch ook gewoon zeggen?

Volgens mij werken er geen lolbroeken bij de gemeente, alleen HEEL SERIEUZE mensen.

Ik krijg weer een flashback naar deze zomer toen ik welgeteld 1 minuut te laat was omdat hun eigen parkeergarage was afgesloten wat nergens was aangegeven en ik toen een uur later mocht maar die afspraak 10 minuten later begon want ze waren de hele ochtend al uitgelopen. Word gewoon weer pissig als ik er aan denk :mad:

7 likes

Aangezien ik toch geen leven heb ga ik de zwangerschap q&a van Masscha kijken die een uur duurt.

Ik doe dit voor jullie he!!!

40 likes

Toen ik dit net las zei ik heel blij tegen mijn vriend dat er een q en a was en hij antwoordde of hij ook wat mocht vragen. Dus ik vroeg wat hij dan wilde vragen en toen zei hij: ‘Weet je nog dat je je arm brak door dat seksongeluk. Hoe voel je je erover dat je kind dat later gaat zien?’ Ik was dat al lang weer vergeten :joy::joy::joy:

(Overigens hadden we er op egf volgens mij gewoon van gemaakt dat het een seksongeluk was maar is dit nooit door de foefs bevestigd.)

62 likes