Ik ga heeeeelemaal stuk. Vet schattig ook dat hij dat heeft onthouden hahaha
Wat heeft jouw vriend een goed geheugen
Ze had wel een keer in een interview toegegeven dat dat ongeluk kwam door seks.
Jeetje mina! Ik dacht even die Q&A te gaan kijken, maar hij is bijna 50 minuten lang?! Whut!
Ja blijkbaar!
Het uur is om vriendin! Kom maar door met de samenvatting.
Ahw toen ze migraine had van de “regen” toen was ze blijkbaar heel misselijk.
Die taart in Miami heeft ze niet opgegeten omdat ze zoet niet aan kan nu haha.
Het geslacht gaan ze wel delen. Maar ze doen geen gender reveal want ze hebben geen voorkeur. En in deze tijd waarin mannen en vrouwen meer gelijk zijn vinden ze het raar om dan een bepaald geslacht te delen.
Ze weten een naam ze hebben al jaren een lijstje voor jongen of meisje. Hij of zei gaat namelijk Foef heten vernoemd naar de plek waar hij uit is gekomen. (Nee grapje de naam delen ze pas als de baby er is)
De baby word in dit huis geboren en het huis in Amsterdam is pas af als de baby 6 maanden is. En de baby komt tot die tijd bij hun in de kamer.
Ze heeft veel ervaring met kinderen vanuit haar studie toen.
Ze willen misschien voor babymoon naar dubai. Omdat toen ze daar was ze er net achter kwam dat ze pcos had en daar toen verdrietig was. En dat daar een babymoon een mooie afsluiter ofzo is.
Ze wilt graag blijven vloggen als een herrinnering. Ze is tegen kinderen commercieel in zetten. Dat zou ze zelf niet doen. Ze vind het wel heftig om je kind krampachtig niet in beeld te brengen omdat mensen dan misschien fotos gaan maken buiten.
Dus de baby komt wss wel in beeld maar niet te veel het word niet de publieks trekker van de video. Het word een balans maar de baby word soieso niet ingezet voor commerciele doeleinde.
Ze wilt in het ziekenhuis bevallen. Ze is er niet bang voor enzo maar ze hoeft geen spiegel of fotos enzo haha.
Ze heeft op het montessorie gezeten en dat vond ze niks dus zo word het kind niet opgevoed.
Voor @flamoes haar vriend. Ze gaan “bepaalde” videos niet ofline halen ze gaan er gewoon met het kind open over praten als hij of zij vragen hebben.
Kind word niet vegan of vega opgevoed het kind mag alles proeven en proberen
Voor haar verlof gaat ze waarschijnlijk nog wel vloggen maar geen campagnes enzo meer aanemen zodat ze geen deadlines heeft. Vloggen voelt niet zo erg als werk ze hoeft dan alleen maar te filmen en gregor edit.
Hun leven gaat niet alleen om de baby draaien maar ze gaan ook dingen met zn 2e blijven doen.
Beautygloss word niet teveel een baby kanaal veel komt op vloggloss. En ze is een beetje bang voor de momarmy haha
Eerst zien dan geloven.
Hahaha jaa dit dacht ik ook bij bepaalde dingen.
Ik vind Mascha zo volwassen in het filmpje. Echt nuchter
Die reactie van Linda hahaha. NEE ECHT YES
Ik vond het een beetje raar dat ze zei dat ze haar kind niet commercieel ging inzetten maar dat het wel in de vlog komt. Ze verdient ook geld met views.
Bij monica lijkt dat ook prima te gaan, dus het kan wel als je als volwassene per se de vlog wil aanhouden. Weet zo niet uit mijn hoofd of monica ooit een kindercampagne gedaan heeft.
Het gaat ook wel, maar een vlog is ook commercieel dus ik vind dat je je kind dan nog steeds commercieel inzet. (Het zelfde als wanneer een kind op tv komt. Dat mag ook niet ongelimiteerd.)
Maar het is toch anders als je je leven vlogt en je kind sporadisch onherkenbaar zichtbaar is omdat die nou eenmaal in je leven hoort dan wanneer je je kind moet voorbereiden om een rol te spelen op tv of à la mommyvloggers/de Jips/Pauline Tilstra’s/Nienke Plas (met kindspecials). Vind het helemaal niet vergelijkbaar, want je zet het kind niet in? Het verschil is dat een Monica bewust haar kind er buiten houdt terwijl de rest bewust de kinderen in beeld heeft en dat levert zichtbaar geld op. Of staat vloggen bij jou automatisch gelijk aan je gezin verkopen, ongeacht beperkte schermtijd van je gezinsleden? Zo kan je het ook zien, natuurlijk.
Ja dat laatste. Daarnaast denk ik ook wel dat je gewoon met zekerheid kan zeggen dat een baby kijkers trekt, of je het nu zo bedoeld hebt of niet. Mascha heeft sinds de bekendmaking van haar zwangerschap ook veel extra volgers.
Je zet het kind wel in. Het kind is nog niet eens geboren en Mascha’s abonnees stijgen. Zolang als het inkomen afhankelijk is van iets waar het kind een rol in speelt zet je het kind in. Daarnaast stel je het ook bloot aan de risico’s die daarbij horen, schaadt je de privacy van het kind en doe je iets dat niet in het belang van het kind is zonder dat het kind zich kan verweren. Ik geloof niet dat er een verantwoorde manier bestaat van het betrekken van kinderen bij commerciële activiteiten voordat zij in staat zijn zelf ja of nee te zeggen.
Ik vind hier wel een duidelijk verschil in zitten. Bij de vlogs film je gewoon je leven (en verdien je daar wat extras mee. Je salaris haal je volgens mij vooral uit de campagnes). Is nogal een verschil tussen een mama met baby die gewoon hun dagelijkse dingen filmen, dan zo’n kind geformeerd op de foto zetten met een shampoofles of andere voeding of koppelen aan een bepaald merk die daar dan (extra) geld voor betaald omdat je kind er dan ook mee op moet etc.
Ik zie nog wel gebeuren dat ze hun dochter echt Poppy gaan noemen.
Ik zet 100% in op een meisje ja.
Ik vind de video veel gewauwel liggend op een bed. Hoe lui.