Huh, wat gebeurd er dan eigenlijk als je dit niet doet binnen drie dagen? Is je kind dan illegaal? Bestaat het dan niet? Nog nooit over nagedacht.
Geen ideeā¦ boete denk ik? Iig een heleboel gezeik waar je als nieuwbakken ouders geen zin in hebt denk ik haha
John Doe
Zou veel leuker zijn dat als je je baby geen naam geeft er een of andere lolbroek van de gemeente de naam mag verzinnen en dan heet je kind Quinoa of Radiator ofzo, weet niet welke gekke namen er tegenwoordig nog meer zijn
Omg yes deze baan zou ik sowieso willen. En dan allerlei ingewikkelde spellingen toepassen enzo
Ik denk dat dat voor sommige kinderen best gunstig uit zou pakken. Ben nog steeds niet bekomen van de namen van de Buddebruckjes in een huis vol. (O.a Jenaux, Dareau en Shevaign).
Ik vraag me af hoe vaak die boete daadwerkelijk wordt gegeven (en ik denk dat mensen best vaak te laat zijn, vooral als de bevalling bijv heftig was of er nog problemen zijn na de bevalling met moeder of kind). Ik ben ook te laat aangegeven bij het gemeentehuis en daar hebben mijn ouders nooit wat over gehoord volgens mij. Was wel extra dom van ze trouwens aangezien mijn vader niet Nederlands is en mijn ouders niet getrouwd waren en de erkenning indertijd best ingewikkeld was. Maar voor zover ik weet besta ik
Goals
In Amsterdam kan dat dus maar bij Ć©Ć©n ziekenhuis! Echt raar eigenlijk, het zou veel makkelijker en logischer zijn om het gewoon overal te kunnen doen in het ziekenhuis/bevalcentrum.
Het kan in veel ziekenhuizen ook online via een tablet.
Oudklasgenoot van me heeft een dochter die zo heet
Nou nou Josh loopt in haar badjas en het eten was over van de dag ervoor.
Mas loopt in een oude gepilde trui. Zelfs in badjas ziet Josh er nog classier uit dan Mascha.
Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe ze een zwangerschapsaankondiging doen, maar na 5 keer die echofoto tevoorschijn trekken, zou iets meer creativiteit of afwisseling ook wel leuk zijn.
pls
Dan snap ik de rest van je bericht niet
(Wellicht bot, maar ik vind āje moet het zelf weten, maarā echt de stomste zin die er is).
Die badjas is echt next level, teken ik voor.
Dat ze een kindje verwachten is toch speciaal genoeg? Je hebt echt geen glitterkanon nodig om dat aan te kondigen. Een foto van de baby showen lijkt me juist passend.
Ik moet nog de vlog kijken, maar heeft ze die van Versace weer aan?
Ik heb niet op het merk gelet, maar het ziet er wel lekker decadent uit.
Jazeker, lekker matchy met die zwarte die Nick (el son) heeft