Baby’s brengen doekoes in de la dus. Mischien toch mijn ongeboren baby eens uitmelken
Ik vind het ook ineens weer leuk om te kijken omdat ze weer meer een doel in het leven lijkt te hebben! Werd een beetje sip van dat lethargische gehang eerder. Dus ik snap het wel!
Ik heb het eerst niet gehoord, pas bij het opnieuw terug kijken, maar hij maakt gewoon twee keer een fout! Eerst met “zij…haar coming out” en later “die 'em had geblackmaild”. Heel naar! In de eerste zin kan het nog een taalfout zijn dat je letterlijk ZIJ wilt zeggen maar je maakt ineens een zin waarin het woord HAAR moet. A la. Is in deze context wel heel zuur. Maar de tweede fout is wel echt weird.
Ik weet niet waar het aan ligt maar ik vind het ook leuk om zwangeren te volgen. Opeens is zelfs Inge Marieke leuk om te volgen. sorry not sorry
HAHAHAHAHAHAHA zij is echt trending uit het niets
Ze mag mij wel een bedankje sturen.
kijk uit hoor voordat je opeens een aliexpress sieraad uit haar eigen webshop krijgt
Ik heb allemaal aanbevolen video’s op YouTube waar Nikkie in voorkomt van 9 jaar geleden.
Nu ook weer de video met Massa en het beroemde chocolademasker.
Wilt dit zeggen dat mensen nu extra die video’s kijken om iets van de transformatie te zien?
Ja dat denk ik wel! Krijg ze ook allemaal aanbevolen…
Ik denk het wel, omdat ze zelf in de video ook iets zegt van dat ze getransformeerd is tijdens haar youtube periode. Dus denk dat mensen gaat zoeken of ze opeens een bepaalde verandering gaan zien?
Vind het wel echt sneu dat ze niet meer als “gewoon vrouw” wordt gezien door zoveel mensen. Echt heel rot dat ze gechanteerd werd
Ik denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat vrouwen van haar leeftijd zich wellicht meer met haar kun identificeren.
Ik had het er vanmiddag even over met mijn schoon moeder en die zei dat ze het een publiciteitsstunt vindt en denkt dat ze niet gechanteerd wordt…
Ben er maar niet op door gegaan.
Oh sorry ik zie het nu. Mijn fout, excuses
Net alsof Nikkie publiciteit nodig heeft
Ja idd…
Als ik dat zeg dan krijg ik waarschijnlijk een blik van wtf is dat haha
Gisteren beweerde ook zo’n vrouw op het werk hier dat het na drie dagen maar eens afgelopen moest zijn met dat aandacht vragen van Nikkie.
‘Ze MaAkT jOeToEp, DuS dAn VrAaG jE aAnDaChT.’
Nikkie heeft sinds maandag amper wat van zich laten horen en daarna niet eens meer een video geplaatst
Toen heb ik de discussie maar opgegeven want het WAS HAAR MENING.
Ik maak er dus echt geen geheim van op werk dat ik veel YouTube kijk en echt groot fan ben van Nikkie. Nu heb ik van die kut collega’s die dan vragen of ik nog wel naar haar wil kijken. Wtf?
Wil jij nog wel met je collega’s werken?